اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی حاجی‌آباد:

امام خمینی (ره) بذر امید را در دل‌های مستضعفین جهان کاشت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی‌آباد گفت: امام خمینی (ره) با انقلابی که با پشتوانه الهی خلق کرد، بذر امید را در دل‌های مستضعفین جهان کاشت.

امام خمینی (ره) بذر امید را در دل‌های مستضعفین جهان کاشت

محمد حیدری‌نارمندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در حاجی آباد ضمن تسلیت فرارسیدن 14خردادماه سالروز رحلت بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)گفت: امام(ره) با انقلابی که با پشتوانه الهی خلق کرد بذر امید را در دلهای مستضعفین جهان کاشت و ثمره این امید را امروز در کشور اسلامی شاهد هستیم.

وی در ادامه تصریح کرد: رهبر عظیم‌الشأن با تشکیل حکومت اسلامی اسلامی به قدرتهای بزرگ دنیا فهماند که انقلاب اسلامی می تواند قله های ترقی را دنیا فتح کند و امروزه گرایشهای مردمی به انقلابها پیروی از انقلاب خمینی کبیر است و سالروز ارتحال این اندیشمند دینی و سیاسی تجدید دیگر با آرمانهای مقدس امام و شهدا است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی حاجی آباد تصریح کرد:  رهبری با تاکید بر استقامت و ایستادگی ملت بزرگ ایران به تبعیت از رهبری داهیانه و مدبرانه امام خمینی(ره)در برابر طاغوت و شاهنشاهی افزود: ایشان شخصیتی بودند که با دست خالی و پشتوانه مردمی و الهی وهمچنین دیدگاه وسیع خود دست دشمنان را از خاک کشور کوتاه کردند و صف‌آرایی دشمنان را در هم شکستند.

حیدری‌نارمندی با بیان اینکه ترویج فرهنگ انقلاب در بین نسل جوان لبیک به ندای امام، شهداء و رهبری است خاطر نشان ساخت: امام خمینی(ره) فیلسوفی دور اندیش بود که  انقلابی را که ایشان بر پا کرد توانست افکار عمومی جهان را تحت‌الشعاع قرار دهد و با شجاعت،استقامت و دینداری انگیزه گرویدن هزاران انسان را به دین مبین اسلام و مکتب محمدی(ص) فراهم آورد.

وی در بخش پایانی سخنانش تصریح کرد: اندیشه های دینی و سیاسی امام(ره) از مهم‌ترین مباحثی است که در این راستا برای آگاهی بخشی نسل جوان از حقایق انقلاب در این واحد دانشگاهی با حضور اساتید و شخصیت‌های دوران انقلاب تبیین و تفسیر می شود.

انتهای پیام /3264/ر30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول