اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز خبر داد

آماده‌باش نیروهای هلال احمر البرز برای خدمات‌رسانی به زائران حرم امام‌(ره)

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز از آماده‌باش نیروهای هلال احمر این استان برای خدمات ریانی به زائران حرم مطهر امام خمینی(ره) خبر داد.

آماده‌باش نیروهای هلال احمر البرز برای خدمات‌رسانی به زائران حرم امام‌(ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ احسان نصیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تمامی امکانات و توان خود را برای ارائه خدمات بیشتر به زائران در نظر گرفته‌ایم، ‌افزود: با توجه به نزدیک شدن به روزهای 14 و 15 خرداد، تمامی تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم را برای ارائه خدمات به زائران انجام داده و در آمادگی کامل به سر می‌بریم.

وی با اشاره به اینکه همراهی و مشایعت از کاروان‌های ورودی به این استان نیز از برنامه‌های این جمعیت است ادامه داد: در مسیرهای ورودی کاروان‌های حرم مطهر به این استان جمعیت هلال احمر البرز مستقر شده و اقدامات و خدمات لازم را به زائران ارائه خواهد داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: در این راستا کاروان‌هایی که از غرب و شمال کشور به این استان وارد می‌شوند مورد استقبال نیروهای هلال احمر قرار گرفته و در صورت نیاز به آنان خدمات ارائه می‌شود.
نصیری عنوان داشت: همچنین 70 نفر از جمعیت هلال احمر این استان به جمکران اعزام شده و با یادگار امام(ره) دیدار خواهند داشت.

به گفته وی برپایی ایستگاه‌های صلواتی و همچنین حضور دو پزشک خانم و آقا به صورت گردشی از دیگر برنامه‌های جمعیت هلال احمر این استان در روزهای 14 و 15 خرداد است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه این دو پزشک نیز در مراسم‌های مختلف نیز حضور دارند بیان داشت: این دو پزشک در مراسم‌های کاروان‌های وارد شده به این استان نیز حاضر شده و خدمات را ارائه می‌دهند.

نصیری اعلام کرد: در این راستا 100 نفر از نیروهای این جمعیت نیز در روز 14 خرداد به حرم اعزام شده و در مسیر درب شماره سه شرق حرم مطهر به منظور ارائه خدمات مستقر می‌شوند.

به گفته وی استقرار پنج خودروی نجات و برپایی 6 تخته چادر جهت برپایی ایستگاه سلامت نیز از دیگر برنامه‌های این ایام است.

نصیری در پایان افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در تمامی اتوبو‌س‌های اعزامی از استان البرز به سمت مرقد مطهر یک امدادگر با تجهیزات کامل نیز حضور دارد که در صورت نیاز خدمات لازم را به زائران ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/2302/ن30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول