اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط فرمانده سابق انتظامی جیرفت صورت گرفت

تشریح موفقیت‌ها و دستاوردهای انتظامی و امنیتی

فرمانده سابق انتظامی جیرفت به تشریح موفقیت‌ها و دستاوردهای چشمگیر انتظامی و امنیتی خود در دوران مسؤولیت در این شهرستان پرداخت.

تشریح موفقیت‌ها و دستاوردهای انتظامی و امنیتی

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، مهریار سعیدی ظهر امروز در جمع فرماندهان انتظامی شهرستان‌های جنوب استان کرمان با اشاره به عرصه مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: حدود 9 تن و 300 کیلوگرم مواد‌ مخدر طی دو سال گذشته کشفیات داشتیم.

وی با اشاره به اینکه 973 دستگیری در ارتباط با مواد مخدر انجام شده است، بیان داشت: از این تعداد 172 نفر قاچاقچی و 488 نفر خرده‌فروش و سایرین افراد مرتبط و همراهان مواد مخدر بوده است که در دستگاه قضایی رسیدگی به جرائم آن‌ها آغاز شده است.

فرمانده سابق انتظامی جیرفت افزود: 191 دستگاه خودرو به نفع سازمان از قاچاقچیان توقیف شده است و در رسیدگی به نظم، امنیت و برخورد با اشرار و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز 192 قبضه سلاح غیرمجاز که شامل 52 سلاح جنگی و 139 سلاح شکاری توسط نیروی انتظامی جمع‌آوری شده است.

این مسؤول تبیین کرد: مقدار زیادی مشروبات الکلی در سطح شهرستان جمع آوری شد و همچنین برخورد جدی از سوی دستگاه قضایی با توزیع‌کنندگان مشروبات الکلی صورت گرفت.

سعیدی تصریح کرد: حدود 48 هزار لیتر سوخت قاچاق و 12 هزار و 410 دستگاه تجهیزات ماهواره و بیش از 16 هزار و 700 صیدی و فیلم‌های غیرمجاز جمع‌آوری شده است.

وی خاطرنشان کرد: حدود یک هزار و 414 کشفیات در زمینه سرقت داشتیم و در سال جاری نسبت به سال گذشته با کاهش سه درصدی سرقت و حدود هشت درصدی افزایش کشفیات داشتیم.

‌فرمانده سابق انتظامی شهرستان جیرفت تشریح کرد: دستگیری یک هزار و 181 نفر از سارقین، دستگیری 22 نفر از آدم‌ربایان، کشف و دستگیری همزمان 90 نفر تیرانداز، دستگیری 136 نفر عاملان تیراندازی و کشف 26 فقره قتل و دستگیری سه هزار و 574 نفر افاغنه غیرمجاز که از جمله معضلات شهرستان‌های جنوب کرمان است، اقدام شده است.

وی با بیان اینکه اقداماتی در بخش انتظامی شهرستان انجام شده است، اظهار داشت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در زمینه شعار سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» توانستیم در بخش پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها اقدامات خوبی را در زمینه تأمین و نگهداری داشته باشیم.

‌سعیدی افزود: به لحاظ حقوق شهروندی ساخت بازداشتگاهی با امکانات مناسب با همکاری فرماندهی انتظامی استان کرمان انجام شد و همچنین اختصاص زمین آموزشی و تیراندازی به میزان سه هکتار که حدود 10 میلیون تومان نسبت به تسطیح و آماده‌سازی زمین صورت گرفت و نخستین تیراندازی در این میدان تیر انجام شد.

وی اضافه کرد: قطعه زمینی را برای احداث پاسگاه حوزه ساردوئیه دریافت کردیم که در صورت اخذ مجوزهای لازم راه‌اندازی می‌شود.

فرمانده سابق انتظامی جیرفت گفت: هفت دستگاه خودرو به فرمانده انتظامی این شهرستان اختصاص داده شد که در بین کلانتری و پاسگاه‌ها این شهرستان توزیع شدند.

انتهای پیام/80031/ذ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول