اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کرمانشاه طی سال 95

محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه با اخذ مجوز از مرکز مدیریت راه‌های کشور به‌دلیل اجرای عملیات کارگاهی طی سال‌جاری در نظر گرفته شده است.

محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کرمانشاه طی سال 95

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه با اخذ مجوز از مرکز مدیریت راه‌های کشور به‌دلیل اجرای عملیات کارگاهی طی سال‌جاری در نظر گرفته شده است.

تردد در ابتدای قطعه چهار تا انتهای قطعه هشت بزرگ‌راه کربلا به‌دلیل اجرای پروژه ایجاد باند دوم در کیلومتر 29 تا 90 با احتیاط و کاهش سرعت انجام می‌شود و این وضعیت تردد هم‌زمان وسایل نقلیه با اقدامات کارگاهی در محدوده مذکور وجود دارد.

این وضعیت در مسیر اسلام‌آباد غرب به پل‌دختر نیز شروع شده است و تا تاریخ 15 اسفند ماه امسال هر روز از صبح تا عصر از ابتدای مسیر تا کیلومتر 57 تردد هم‌زمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

محور سه‌راهی پلیس راه به هرسین واقع در استان کرمانشاه نیز تا تاریخ 15 اسفند ماه سال 95، از ساعت 8 الی 17 به‌دلیل اجرای عملیات احداث باند دوم کیلومتر 0 الی 24، تردد هم‌زمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

تردد در محور سنقر به بیستون تا مورخ 30 آبان ماه امسال از ساعت 8 الی 17 به‌‌دلیل اجرای عملیات احداث باند دوم کیلومتر 0 الی 5 هم‌زمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود و در محور اسلام‌آباد غرب به گیلان‌غرب و ایوان نیز به همین صورت از کیلومتر 56 الی 67 خواهد بود.

وضعیت تردد در محورهای بیاشوش به پاوه نیز در کیلومتر 45 الی 53 و قزانچی به روانسر و بیاشوش در کیلومتر 40 الی 64 در تاریخ فوق‌الذکر همچون 2 محور یاد شده قبل انجام می‌گیرد و تردد در محور بیاشوش به جوانرود و ثلاث‌باباجانی تا تاریخ یکم اسفند ماه سال‌جاری از ساعت 8 الی 17 به‌دلیل اجرای عملیات تعریض و روکش آسفالت از کیلومتر 0 الی 66 هم‌زمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

انتهای پیام/81008/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول