اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خرم‌آباد خبر داد

دستگیری 23 نفر در خرم‌آباد در راستای اجرای طرح ارتقای اجتماعی

فرمانده انتظامی خرم‌آباد گفت: در راستای طرح ارتقای اجتماعی در خرم‌آباد 23 نفر معتاد، اراذل و اوباش و متهم جلبی دستگیر شدند.

دستگیری 23 نفر در خرم‌آباد در راستای اجرای طرح ارتقای اجتماعی

حسین نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته در راستای طرح ارتقای اجتماعی در خرم‌آباد 23 نفر معتاد، ارازل اوباش و متهم جلبی دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه هدف ما رفاه و آسایش مردم است، عنوان کرد: روز گذشته در راستای طرح ارتقاء اجتماعی در سطح شهرستان خرم‌آباد 17 دستگاه خودرو متخلف و 23 دستگاه موتورسیکلت توقیف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد گفت: در راستای این طرح هشت نفر معتاد، هفت نفر متهم جلبی، هشت نفر مزاحم خیابانی دستگیر و 92 عدد قرص متادون کشف و ضبط شد.

نجفی عنوان کرد: ما تمام تلاش خود را برای آسایش مردم با برقراری امنیت در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها و ایجاد تیم‌های ثابت و سیار بکار گرفته‌ایم و انتظار ما از مردم همراهی و همکاری با ماموران انتظامی است و اگر مورد مشکوک و تخلفی را مشاهده کردند با ماموران نیروی انتظامی موضوع را در میان بگذارند.

انتهای پیام/2304/ک10/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول