اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیأت تکواندو استان قم خبر داد

برگزاری رقابت‌های انتخابی تکواندو نونهالان در قم

رئیس هیأت تکواندو استان قم از برنامه‌ریزی این هیأت ورزشی برای برگزاری رقابت‌های تکواندو انتخابی نونهالان پسر قم خبر داد.

برگزاری رقابت‌های انتخابی تکواندو نونهالان در قم

محمد جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: با توجه به اینکه بعد از ماه مبارک رمضان رقابت‌های تکواندو سال 1395 کشور شامل لیگ و پیکارهای قهرمانی رده‌های سنی مختلف را پیش‌رو داریم، انتخابی‌های استان مهم‌ترین ملاک برای گزینش بهترین‌های تکواندو قم است.

وی ادامه داد: در هر دو بخش دختران و پسران رده‌های سنی پایه و آقایان و بانوان رده‌ سنی بزرگ‌سالان امسال به دنبال حضوری موفق و پرقدرت در رقابت‌های لیگ و قهرمانی تکواندو کشور هستیم و امیدوارم با تدابیری که اندیشیده شده، یکی از هیأت‌های موفق استان و فدراسیون در سال جاری باشیم.

رئیس هیأت تکواندو استان قم با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای برگزاری پیکارهای انتخابی تکواندو رده سنی نونهالان پسر قم، بیان کرد: این دوره از مسابقات در تقویم سال جاری هیأت برای امروز چهارشنبه 26 خرداد ماه برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها به میزبانی خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده برگزار خواهد شد، عنوان کرد: هیأت از تمامی باشگاه‌های فعال این رشته برای معرفی تکواندوکاران مستعد و آینده‌دار خود به منظور حضور در مسابقات انتخابی دعوت کرده است و امیدوارم مسابقاتی با کیفیت فنی بالا را شاهد باشیم.

جمشیدی یادآور شد: رقابت‌های انتخابی تکواندو رده سنی نونهالان بخش پسران قم در رده کمربند قرمز و مشکی پس از ساعت افطار به میزبانی خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده قم برگزار خواهد شد و شرکت‌کنندگان در 10 وزن برای کسب عناوین برتر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی تصریح کرد: نفرات اول و دوم این دوره از مسابقات به همراه منتخبین کادر فنی به نخستین مرحله اردوی انتخابی تیم تکواندو نونهالان استان راه می‌یابند تا برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور و جدال با رقبای شرکت‌کننده از سایر استان‌ها آماده شوند.

رئیس هیأت تکواندو استان قم با بیان اینکه زمان برگزاری رقابت‌های تکواندو قهرمانی نونهالان کشور نیز مشخص شده است، ابراز کرد: این دوره از مسابقات طبق تقویم سال جاری فدراسیون تکواندو روز 27 مرداد ماه به میزبانی خانه تکواندو تهران به انجام خواهد رسید و برترین‌ نونهالان تکواندوکار قم اعزام می‌شوند.

وی در ادامه به شرایط سنی تکواندوکاران رده سنی نونهالان برای حضور در مسابقات استانی و کشوری اشاره و بیان کرد: تکواندوکارانی که قصد حضور در رقابت‌های انتخابی را دارند باید متولد یازدهم دی‌ماه سال 1380 تا 10 دی‌ ماه سال 1383 باشند و در غیر این‌صورت از سایر رده‌های سنی جلوگیری می‌شود.

جمشیدی به اوزان رقابتی بین تکواندوکاران حاضر در این مسابقات نیز اشاره و ابراز کرد: این رقابت‌ها در اوزان منهای 33، 37، 41، 45، 49، 53، 57، 61، 65 و به اضافه 65 کیلوگرم برگزار می‌شود و وزن‌کشی مسابقات نیز شب گذشته در خانه تکواندو انجام شده است و امیدوارم تیمی پرقدرت برای مسابقات کشوری از این رقابت‌ها انتخاب شود.

انتهای پیام/78002/ی30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول