اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قدس:

اساس شهرداری‌ها خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان است

شهردار قدس گفت: اساس تشکیل شهرداری‌ها خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان است.

اساس شهرداری‌ها خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان است

محمدصادق کولیوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در غرب استان تهران با اشاره به لزوم تفکیک زباله از مبدأ اظهار کرد: این امر به یکی از موضوعاتی مهم در حوزه محیط زیست تبدیل شده است.

شهردار شهر قدس بیان کرد: از سال گذشته اقدامات گسترده‌ای در سطح این شهر برای  تفکیک زباله از مبدأ صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: شهرداری شهر قدس کارهای تبلیغی و برنامه‌های فرهنگی مناسبی را برای فرهنگسازی تفکیک زباله از مبدأ انجام داده است و با همکاری آموزش و پرورش شهرستان قدس توانسته‌ایم این امر را در مدارس این شهرستان توسط کارشناسان امر آموزش دهیم.

کولیوند خاطرنشان کرد: شهرداری در حوزه اقتصاد مقاومتی در شهرستان قدس پیش‌رو است و در تلاش هستیم تا بنا بر منویات مقام معظم رهبری به تحقق این امر جامه عمل بپوشاند.

شهردار شهر قدس ادامه داد: بسیاری از مواردی که باعث کاهش هزینه‌ها و بهینه مصرف کردن می‌شود را احصا کرده‌ایم، البته پیش از این هم بسیاری از موارد مشابه توسط کارکنان شهرداری شهر قدس به صورت خودجوش انجام می‌شد.

وی با بیا اینکه اساس تشکیل شهرداری‌ها خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان است، گفت: در تلاش هستیم تا در کنار مصرف صحیح هزینه‌ها بهره‌برداری مناسب‌تر  را نیز بیشتر مورد توجه قرار دهیم، حتی اگر این موارد به اندازه استفاده صحیح از یک برگه کاغذ یا خودکار باشد.

کولیوند اظهار کرد: در نظر داریم تا با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده بتوانیم هزینه‌های جاری شهرداری شهر قدس را تا 15 درصد کاهش دهیم که در این مسیر تمام کارکنان و مسؤولان باید تلاش کنند.

شهردار شهر قدس بیان کرد: تحقق این امر موجب می‌شود تا در خصوص مباحث عمرانی با سرعت و عملکرد بهتری پیش برویم که در این خصوص با همراهی  و همدلی که با شورای اسلامی شهر وجود دارد به زودی به نتایج مطلوبی خواهیم رسید.

وی تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این است که با هدفمند کردن برنامه‌های مربوطه در حوزه‌های عمرانی و ... با قدرت و تحرک بیشتری رو به جلو حرکت کنیم و تلاش می‌کنیم با بهبود مسیر بسیاری از خدمات در شهرداری و با کیفیت‌تر کردن خدمات سرعت‌بخشی را در امور خود لحاظ کنیم.

کولیوند خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا در کنار خدمات مطلوب‌تر به شهروندان راندمان کاری مجموعه‌های شهرداری را نیز افزایش دهیم.

شهردار شهر قدس ادامه داد: به این صورت که مدت ‌زمان تحویل و صدور مجوز ساخت و ساز را با رعایت تمام قوانین و موازین سرعت ببخشیم.

وی گفت: همچنین درصدد آن هستیم تا با انتخاب متوازن در سطح شهر اجرای هر گونه خدمات رفاهی، ورزشی، فرهنگی و زیرساختی را با سرعت دو برابر به نتیجه برسانیم که این امر نیز همراهی مسؤولان و توجه ویژه شهروندان را می‌طلبد.

کولیوند در پایان متذکر شد: اگر تاکنون کوتاهی در حوزه خدمات داشته‌ایم این را مردم بر ما ببخشند و در کنار این بخشش که از بزرگواری و حسن توجه آنها به خادمان خود در شهرداری است ما را در بهبود هر چه بیشتر خدمات‌دهی به خودشان بیش از پیش همراهی کنند تا به بهترین‌ها بتوانیم دست یابیم.

انتهای پیام/3154/ی40/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول