اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه قشم:

اعتبارات ریالی پروژه چندمنظوره قشم آماده است / تورهای مختلف خارجی به جزیره می‌آیند

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه قشم از آماده بودن تمام هزینه‌های طرح تفریحی، ورزشی، فرهنگی، اقامتى، اجتماعی و گردشگری قشم با مشارکت بخش خصوصی خبر داد.

اعتبارات ریالی پروژه چندمنظوره قشم آماده است / تورهای مختلف خارجی به جزیره می‌آیند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد قشم، رضا باقری‌نژاد در پاسخ به سوال وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه اطمینان از تأمین اعتبار این طرح گفت: با هشت ماه مطالعه علمی بر روی طرح و انتظارات شرکت سرمایه‌گذارى و توسعه قشم، و با حصول اطمینان از وجود اعتبار مورد نیاز با آنان قرارداد بسته‌ایم و اطمینان مى‌دهیم که این طرح بدون نیاز به دریافت تسهیلات بانکی اجرا و به پایان خواهد رسید.

وی ادامه داد: بزرگ‌ترین مرکز خرید کشور با نام سیتی‌سنتر تهران و ده‌ها پروژه بزرگ دیگر با موفقیت کامل توسط شرکت "ترامش گروپ" و شرکت طراحى و معمارى "ری را" که همگى از چهره‌هاى شناخته شده و مورد تایید نظام هستند و مسؤولان آن نیز از پایبندان به انقلاب محسوب می‌شوند در طرح جامع قشم مشارکت کرده‌اند.

به گفته مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه قشم، طرح یادشده در زمان مقرر 48 ماهه و در چند فاز به اتمام خواهد رسید.

وی همچنین در مورد سوال دیگر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارتباط با توجیه اقتصادی اجراى این طرح برای سرمایه‌گذاران، گفت: قشم روی ریل موفقیت و توسعه ى صنعتی و پتروشیمى و پالایشگاهى قرار گرفته و داشتن زیرساخت‌های مهم اقامتی، تفریحی، سرگرمى، گردشگری، فرهنگی، ادارى و تجاری از نیازهای مهم این منطقه است.

باقری‌نژاد یکی از امتیازهای شرکت سرمایه‌گذار این طرح در قشم را توجه ویژه آنها به پیوست بخش‌های فرهنگی این طرح عنوان کرد.

وی همچنین گفت: براساس برنامه و نقشه‌های طراحی شده این پروژه در زمینه بخش ورزشی، با افتتاح این طرح عظیم شاهد برگزاری اردوهای تیم های ملى و باشگاهى مختلف کشورمان در قشم خواهیم بود و سفر تیم‌های خارجی در فصول سرد سال برای آمادی‌سازی در قشم نیز دور از ذهن نمی‌باشد.

انتهای پیام/3264/ر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول