اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قرچک:

اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از ملاک‌های ارزیابی عملکرد مدیران قرچک است

فرماندار شهرستان قرچک گفت: یکی از ملاک‌های ارزیابی عملکرد مدیران شهرستان قرچک در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از ملاک‌های ارزیابی عملکرد مدیران قرچک است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مسعود مرسل‌پور پیش از ظهر امروز در چهارمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان قرچک، اظهار داشت: خوشبختانه مدیران شهرستان قرچک در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های دولت تلاش‌های خوب و حضور مداومی دارند که این موضوع امسال یکی از ملاک‌های ارزیابی عملکرد آنان خواهد بود.

وی ادامه داد: یکی از ملاک‌های ارزیابی عملکرد مدیران شهرستان قرچک در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

فرماندار شهرستان قرچک به حمایت از ایجاد مشاغل کوچک در سطح شهرستان و دعوت از فعالان اقتصادی منطقه برای شرکت در جلسات اقتصاد مقاومتی و بیان مشکلاتشان تأکید کرد.

وی در ادامه خواستار ایجاد یک تشکل و تعاونی برای فرش دستباف قرچک شد.

به گزارش فارس، در ادامه این جلسه هر یک از مسؤولان دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان به بیان اقدامات صورت گرفته و دیدگاه‌های خود پرداختند.

همچنین نماینده کارخانه آجر ثبات که در این جلسه حضور یافته بود مشکلات شرکت تولیدی مربوطه را عنوان کرد که در پایان از سوی فرماندار دستورات لازم برای رفع آن‌ها صادر شد.

بر اساس این گزارش، این مراسم با حضور علیرضا جعفری معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، حسین عباسی بخشدار مرکزی و سایر اعضای ستاد در سالن جلسات فرمانداری شهرستان قرچک برگزار شد.

انتهای پیام/2462/ت20

کانال تلگرام خبرگزاری فارس در جنوب تهران

telegram.me/joinchat/BOxrhj4jYGbJ7OgNMorHRw

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول