اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

دومین اردوی دوومیدانی‌کاران پارالمپیکی از فردا آغاز می‌شود

دومین اردوی دوومیدانی‌کاران پارالمپیکی از فردا در سه منطقه تهران، خرم آباد و تبریز آغاز می‌شود.

دومین اردوی دوومیدانی‌کاران پارالمپیکی از فردا آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، تیم ملی دو و میدانی معلولان که تا به امروز 19 سهمیه خود را برای بازی‌های پارالمپیک ریو قطعی کرده است نخستین اردوی آماده‌سازی برای حضور در این دوره از بازی‌ها را به صورت متمرکز در رشت برگزار کرد، اما بر اساس تصمیم اعضای کادر فنی و با توجه به موقعیت دو و میدانی‌کاران ملی‌پوش، دومین اردوی آنها همزمان در سه منطقه تهران، خرم آباد و تبریز برگزار می‌شود.

این مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی دو و میدانی که به صورت متوالی تا زمان اعزام به ریو ادامه خواهد داشت از فردا (یکشنبه) آغاز می‌شود و طی آن دو و میدانی‌کاران بومی در هر یک از مناطق تهران، خرم آباد و تبریز زیر نظر مربیان تخصصی خود تمرینات شان را از سر می‌گیرند.

از سوی انجمن دو و میدانی معلولان، اردونشینان حاضر در هر یک از این مناطق و مربیان آنها به شرح زیر معرفی شده‌اند:

* منطقه تهران: علیرضا مختاری، مریم سلطانی، علی محمدیاری، علیرضا قلعه ناصری، سامان خاکباز، مهران نکویی، جاوید احسانی شکیب، محسن کائدی و یونس سیفی‌پور ورزشکارانی هستند که در اردوی برگزارشده در این منطقه زیر نظر هرمز صادقی، ماشاءالله طاهری و پاولو یانیشوسکی (مربی اوکراینی) تمریناتشان را پیگیری می‌کنند.

* منطقه خرم آباد: در اردوی برگزار شده در این منطقه حامد امیری، سجاد محمدیان، محمد خالوندی، جواد حردانی و هاشمیه متقیان زیر نظر مستقیم مصطفی بهرامی پیگیر تمرینات خود خواهند بود.

* منطقه تبریز: در این منطقه بهمن رضایی فرعی به عنوان مدیر تیم‌های ملی بر روند تمرینات سیامک صالح فرج‌زاده، اسدالله عظیمی، جلیل باقری و عبدالله حیدری نظارت خواهند داشت.

بنابر اعلام مدیر تیم‌های ملی، محسن حسینی‌پناه و سجاد نیک‌پرست از دیگر دو و میدانی‌کاران اعزامی به ریو به ترتیب در شهرهای محل اقامت خود یعنی بوشهر و مشهد بر اساس برنامه مصوب انجمن تمریناتشان را دنبال خواهند کرد.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول