اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان رودان خبر داد

کشف 98 کیلوگرم مواد مخدر و 6 تن لیموی قاچاق در رودان

فرمانده انتظامی شهرستان رودان گفت: 98 کیلوگرم مواد مخدر و 6 تن لیموی قاچاق در این شهرستان کشف شد.

کشف 98 کیلوگرم مواد مخدر و 6 تن لیموی قاچاق در رودان

احسان رکنی‌خو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودان اظهار کرد: طی اقدام عملیاتی ماموران ایست و بازرسی فاریاب با کمک ماموران ایست و بازرسی شهید چغار زردی میناب توانستند خودروی سواری پراید را پس از تعقیب و مراقبت با شلیک گلوله با رعایت اصول تیراندازی متوقف کنند.

وی افزود: در این خودرو 98 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد که راننده و سرنشین خودرو با استفاده از تاریکی شب و منطقه کوهستانی موفق به فرار شدند که پس از شناسایی در زمینه دستگیری این قاچاقچیان اقدامات لازم صورت می‌پذیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودان با اشاره به کشف 6 تن لیموی قاچاق اضافه کرد: نظر به اینکه کمیسیون سرقت این شهرستان هر گونه خرید و فروش لیموترش را تا زمان برداشت عمومی ممنوع کرده‌ است، ماموران در ایست و بازرسی فاریاب بعد از بازرسی یک کامیون 5.3 تن لیموی خشک را کشف می‌کنند که کامیون توقیف و راننده به مراجع قانونی معرفی شد.

رکنى‌خو در پایان تصریح کرد: در همین زمینه در محله بنذرک شهرستان رودان ماموران یگان امداد در حال گشت‌زنی به یک کامیون مشکوک می‌شوند که پس از بررسی 5.2 تن لیموی سبز را کشف می‌کنند؛ در این رابطه یک دستگاه کامیون و یک دستگاه وانت نیسان که در جابه‌جایی این محموله همکاری داشتند، توقیف شدند.

انتهای پیام/3264/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول