اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

فارس از شرایط جوی کشور گزارش می‌دهد

بروز گرد و خاک و طوفان شن در نوار شرقی کشور/ افزایش نسبی دما از ۲ روز آینده

امشب و فردا وزش باد شدید در نوار شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل، موجب تشدید پدیده گرد و خاک و طوفان شن خواهد شد؛ از روز سه‌شنبه تا پایان هفته افزایش نسبی دما برای اغلب مناطق کشور پیش‌بینی می‌شود.

بروز گرد و خاک و طوفان شن در نوار شرقی کشور/ افزایش نسبی دما از ۲ روز آینده

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، براساس تحلیل داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز برای نوار شمالی کشور شاهد ابرناکی، رگبار و رعد و برق کاهش وزش باد شدید هستیم؛ همچنین شدت بارش‌ها امروز در شمال خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، شرق گلستان و ارتفاعات البرز مرکزی خواهد بود‌ که در مناطق مذکور احتمال وقوع صاعقه و سیلاب ناگهانی در مناطق کوهستانی و دره‌های پرشیب وجود دارد.

بعدازظهر امروز و روز آینده تشدید وزش باد، موجب گرد و خاک در برخی مناطق استان‌های اصفهان، مرکزی، قم و سمنان خواهد شد.

روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در شمال غرب دامنه‌های البرز مرکزی و شمال شرق کشور افزایش ابر،‌ رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

به تدریج امشب و فردا وزش باد شدید در نوار شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل موجب تشدید پدیده گرد و خاک و طوفان شن خواهد شد؛ از روز سه‌شنبه تا پایان هفته افزایش نسبی دما برای اغلب مناطق کشور پیش‌بینی می‌شود. 

آسمان تهران روز آینده کمی ابری همراه با وزش باد و در بعدازظهر افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود که این شرایط روز سه‌شنبه نیز حاکم خواهد بود. بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 36 و 26 درجه خواهد بود.

در 24 ساعت آینده اهواز با دمای 47 درجه بالای صفر و پس از آن بندرعباس با دمای 43 درجه بالای سفر گرمترین شهرهای کشور و شهرکرد با دمای 11 درجه بالای صفر و زنجان با دمای 16 درجه بالای صفر خنک‌ترین شهرهای کشور خواهند بود.

کاربران همچنین می‌توانند خبرنامه هفتگی هواشناسی کشاورزی را از اینجا مشاهده کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول