اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 400 میلیون ریال

مسجد امیرالمومنین علی(ع) در روستای پای زبر رابر افتتاح شد

مسجد امیرالمومنین علی(ع) در روستای فاقد مسجد پای زبر رابر افتتاح شد.

مسجد امیرالمومنین علی(ع) در روستای پای زبر رابر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رابر، همزمان با شهادت مولی‌الموحدین علی بن‌ابیطالب(ع) نخستین مسجد روستای پای زبر شهرستان رابر توسط مردم محلی با اعتباری بالغ بر 400 میلیون ریال و با زیربنای 150 متر افتتاح شد.

امام جمعه بخش هنزاء رابر ظهر امروز در این مراسم با تسلیت شهادت حضرت علی(ع) و قدردانی از مردم روستای پای زبر گفت: لزوم احداث مساجد در روستاهای فاقد مسجد به عنوان نخستین نیاز فرهنگی،‌ مذهبی و اجتماعی مردم در روستاها و مهمترین پروژه‌های عمرانی در سطح کشور باید در دستور کار مردم و مسؤولان قرار گیرد.

علی‌اکبر علیدادی افزود: با توجه به جمعیت هر روستا و نیاز فرهنگی، مذهبی و اجتماعی مردم، مساحت و موقعیت جغرافیایی، ارزیابی و نیازسنجی محلات روستایی در راستای احداث مساجد، بنابر نیازهای این روستاها، تعداد احداث مساجد مشخص می‌شود.

وی از این اقدام مردم روستای پای زبر با همه کمبودها قدردانی کرد و آن را باقیات الصالحاتی ماندگار برای اهالی روستا برشمرد.

فرماندار رابر نیز در این مراسم با تسلیت ایام شهادت حضرت علی(ع) با قدردانی از مردم نیکوکار این روستا برای تکمیل و محوطه‌سازی این مسجد 10 میلیون تومان اعتبار اختصاص داد.

انتهای پیام/80030/ب20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول