اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد

بهره‌برداری از بیمارستان‌های کوهرنگ و مالخلیفه تا 15 مرداد امسال

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بیمارستان‌های کوهرنگ و مالخلیفه تا تاریخ 15 مرداد سال جاری تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسند.

بهره‌برداری از بیمارستان‌های کوهرنگ و مالخلیفه تا 15 مرداد امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، قاسم سلیمانی‌دشتکی بعد از ظهر امروز در دیدار با مشاور و نماینده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور مناطق روستایی و محروم اظهار کرد: برای ساخت مراکز بهداشت و پایگاه‌های سلامت می‌توان از کمک خیرین استفاده کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه جهت استفاده از کمک‌های خیرین در حوزه سلامت باید فرهنگ‌سازی‌های درست و گسترده در مناطق و شهرستان‌ها انجام شود گفت: خوشبختانه افراد خیر در همه زمینه‌ها آماده کمک هستند که در حوزه سلامت نیز می‌توان در قالب مشارکت یا به صورت کامل از آن‌ها استفاده کرد.

این مسؤول با بیان اینکه باید خیرین را تشویق کنیم تا یک نهضت مردمی برای ساخت مراکز بهداشت و پایگاه‌های سلامت توسط خیرین ایجاد شود خاطرنشان کرد: با این کار و استفاده از خیرین می‌توان اعتبارات دولتی را در ساخت، تکمیل و تجهیز بیمارستان‌ها که به مراتب هزینه‌های گزاف‌تری می‌طلبد صرف نمود.

سلیمانی افزود: برای شناسایی خیرین استان که تمایل دارند در حوزه سلامت فعالیت کنند ستادی تشکیل خواهد شد و فرمانداران شهرستان‌های 9 گانه چهارمحال و بختیاری باید نسبت به معرفی این افراد اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه برای شناسایی و دعوت از خیرین هم در چهارمحال و بختیاری و هم در سطح کشور اقدام خواهیم کرد تصریح کرد: مقرر شده بود که بیمارستان مالخلیفه ظرف 15 روز تحویل داده شود ولی هنوز این کار صورت نگرفته است.

استاندار چهارمحال و بختیاری به پیشرفت کند بیمارستان‌های کوهرنگ و مالخلیفه اشاره و خاطرنشان کرد: مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی تلاش خود را افزایش دهند تا این دو بیمارستان تا 15 مرداد سال جاری افتتاح شوند.

سلیمانی کمک استانداری چهارمحال و بختیاری در سال گذشته جهت توسعه و ساخت بیمارستان هاجر را 10 میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: امسال نیز با ابلاغ اعتبارات از خزانه مبلغ 25 میلیارد ریال به این بیمارستان از محل اعتبارات ماده 180 و ماده 10 و 12 کمک خواهد شد.

انتهای پیام/68010/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول