اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

تورم بازار قشر مستضعف را به شدت رنج می‌دهد

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: تورم موجود در بازار به‌ویژه در روزهای اخیر قشر مستضعف جامعه را رنج می‌دهد که ضرورت دارد در کنترل آن مسؤولان دست به کار شوند.

تورم بازار قشر مستضعف را به شدت رنج می‌دهد

صدیف بدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل با اشاره به افزایش قیمت برخی از کالاها و مایحتاج ضروری مردم اظهار کرد: دستگاه‌های کنترلی و نظارتی باید آستین بالا زده و وارد میدان شوند تا ریشه‌های این نابسامانی و شرایط جهنده قیمت‌ها مورد ارزیابی و دقت نظر قرار گیرد.

وی ضرورت تقویت برنامه‌های نظارتی را در این زمینه یادآور شد و تصریح کرد: افزایش قیمت کالاها به ویژه مایحتاج ضروری مردم دغدغه‌ها و نگرانی‌هایی را به بار آورده که در چنین شرایطی باید فکری به حال اقشار آسیب‌پذیر شود تا در این گرانی و وضعیت نامطلوب افزایش قیمت‌ها فشار جدی بر روی این اقشار نیاید.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گله‌مندی‌های مردم را از این افزایش قیمت‌ها یادآور شد و گفت: در حالی که کشور در رکود است و منابع درآمدی پایین و مردم با هزاران دغدغه و مشکلات روبه‌رو هستند، انتظار می‌رود قیمت‌گذاری‌ها، کنترل‌ها و نظارت‌ها به نوعی باشد تا آسیبی متوجه قشر آسیب‌پذیر نشود.

بدری محدودیت منابع مالی و مشکلات اقتصادی را شرایط آشکار در کشور توصیف کرد و افزود: در چنین شرایطی به تناسب اعتبارهای موجود باید کارها و برنامه‌ریزی‌ها اولویت‌بندی شود تا با تأمین نیازهای مردم دیگر اولویت‌ها نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: مردم انتظار دارند که مشکلات اقتصادی آنها به هر شکل ممکن برطرف شود چرا که شایسته نیست در ماه رحمت و مغفرت الهی با افزایش قیمت زمینه نارضایتی‌های مردم نیز فراهم آید.

انتهای پیام/62001/آ ۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول