اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب‌رئیس شورای شهر بادرود خواستار شد

ضرورت جذب صاحبان سرمایه برای سرمایه‌گذاری در قطب صنعتی بادرود

نایب‌رئیس شهر بادرود گفت: به علت گرانی زمین قطب صنعتی بادرود و با توجه به آماده بودن زیرساخت‌ها سرمایه‌گذاران رغبتی برای سرمایه‌گذاری ندارند.

ضرورت جذب صاحبان سرمایه برای سرمایه‌گذاری در قطب صنعتی بادرود

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز حسین میرزائیان صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات شهر بادرود که با حضور امام‌جمعه این شهر، نماینده شهرستان، فرماندار و مسئولان ادارات در محل شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: این منطقه باوجود میزان کشت  هزار و 900 هکتار جو و 300 هکتار گندم و  هزار و 500 هکتار باغ انار دارای مشکلاتی است ولی متأسفانه کشاورزانی پس از پرداخت 2 سال حق بیمه هنوز خسارات خود را از دولت دریافت نکرده‌اند.

وی در ادامه خواستار تخصیص اعتبارات بلاعوض برای احداث کانال‌های سیمانی جهت جلوگیری از هدر رفت آب شد و افزود: چارت سازمانی دفتر خدمات کشاورزی بادرود تشکیل و تنها چاره آن اداره مستقل است.

نایب‌رئیس شورای شهر بادرود در خصوص میراث فرهنگی بادرود تصریح کرد: با توجه به وجود بناهای تاریخی در شهر بادرود می‌طلبد اعتبارات استانی و ملی ویژه‌ای جهت مرمت مسجد آدینه، سایت جشنواره انار و موزه مردم‌شناسی تخصیص یابد.

وی در خصوص آماده بودن زیرساخت‌های قطب صنعتی بادرود همچون آب، برق، گاز خبر داد وبیان کرد: متأسفانه هنوز هیچ سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاری رغبت نمی‌کند و دلیل آن‌هم گران بودن زمین‌های قطب صنعتی است و می‌طلبد مسئولان امر چاره‌ای برای این مشکل بیندیشند.

میرزائیان در ادامه خواستار ایجاد نمایندگی‌های سازمان تبلیغات، ارشاد اسلامی، کمیته امداد و صنعت و معدن در بادرود شد و خاطر نشان کرد: ساختمان‌های فرماندهی انتظامی و فنی و حرفه‌ای زیاد زیبنده این دو ارگان نیست و با توجه به اینکه این دو ارگان در سایت اداری شهرک آزادگان زمین‌دارند باید اعتبار ویژه جهت ساخت این دو نهاد تخصیص یابد.

وی در پایان ضمن تقدیر از فرماندار نماینده شهرستان و سایر مسئولان تنها چاره حل مشکلات بادرود را شهرستان شدن این بخش دانست و گفت: با توجه به ظرفیت و پتانسیل موجود و وجود امامزاده آقا علی عباس (ع) و حضور میلیونی زائر و جمعیت بالای این منطقه  ظرفیت شهرستان شدن را دارد.

انتهای پیام/63025/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول