اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

ادعای حقوق بشری آمریکا رنگ‌ باخته و نخ‌نما شده است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر اینکه ادعای حقوق بشری آمریکا رنگ‌ باخته و نخ‌نما شده است، گفت: باید این جنایتکارها را محاکمه کرده و تقاص تمام خون‌های ریخته شده در کشورهای منطقه را بستانیم.

ادعای حقوق بشری آمریکا رنگ‌ باخته و نخ‌نما شده است

مرتضی صفاری نطنزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نطنز اظهار کرد: روز قدس یادگار حضرت امام خمینی (ره) است و ما بر این تعهد داریم تا در مسیر و رهنمودهای حضرت امام راحل قدم برداشته و استوار بمانیم.

وی بابیان اینکه منطقه غرب آسیا از نظر امنیتی شرایط ویژه‌ای دارد، افزود: همه شرایط دال بر این است که استکبار و صهیونیسم جهانی با آن شرایط خون‌خواری و استکباری خودش در تلاش است تا هم در بین دنیای اسلام تفرقه ایجاد کند و هم‌دست به تخریب کشورها بزند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: داعش و تکفیری‌ها را نمونه‌های جدید از حرکت و دشمنی استکبار جهانی خواند و گفت: اقدامات این گروه‌ها در کشورهای منطقه و تلاش برای دنبال کردن اهداف استکبار، خود دلیلی خواهد بود تا جمهوری اسلامی بیش‌ازپیش و مصرانه‌تر در راه اهداف و منویات امام راحل گام بردارد.

وی با تأکید بر اینکه روز قدس امسال را باید باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار کرد، گفت: بدون شک برگزاری راهپیمایی باشکوه روز قدس مشت محکمی است بر دهان استکبار و صهیونیست‌ها خواهد بود و از خدا می‌خواهیم مسلمانان را در جهت آزادی قدس شریف یاری نماید.

صفاری نطنزی با اشاره به هفته حقوق بشر، تصریح کرد: امروزه عوامل و ایادی آمریکا با حمایت‌های این کشور و صهیونیست‌ها در منطقه دست به کشتار بی‌رحمانه مردم بی‌گناه می‌زنند و حقوق بشر را به‌ صورت علنی نقض می‌کنند.

وی از عربستان سعودی به‌ عنوان یکی از ایادی محرز آمریکا در نقض حقوق بشر در منطقه نام برد و گفت: همه کشتارها و تخریب‌ها در منطقه و شعله‌ور کردن آتش تفرقه به رهبری آمریکا صورت می‌گیرد.

نماینده نطنز و قمصر با تأکید بر اینکه ادعای حقوق بشری آمریکا رنگ‌باخته و نخ‌نما شده است، خاطر نشان کرد: ما باید این جنایتکارها را محاکمه کرده و تقاص تمام خون‌های ریخته شده در کشورهای منطقه به‌ویژه در سوریه، عراق، یمن را بستانیم.

انتهای پیام/63025/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول