اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب‌رئیس هیأت‌‌‌ جودو و کوراش استان قم:

رقبای قم در جودو انتخابی تیم ملی دختران ایران مشخص شدند

نایب‌رئیس هیأت‌‌‌ جودو و کوراش استان قم از مشخص شدن تیم‌های شرکت کننده و رقبای نماینده قم در جودو انتخابی تیم ملی دختران ایران خبر داد.

رقبای قم در جودو انتخابی تیم ملی دختران ایران مشخص شدند

سیما شاهزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: فدراسیون جودو و کوراش برگزاری مسابقات انتخابی تیم‌های ملی دختران نوجوان و جوان جودو ایران را برای روزهای نوزدهم تا بیست و یکم تیر ماه برنامه‌ریزی کرده است و به همین منظور تمرینات نماینده قم در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: کمتر از 10 روز دیگر به زمان آغاز پیکارهای انتخابی تیم ملی جودو دختران ایران زمان داریم و تنها نماینده قم در این انتخابی خانم طاهره خانه‌زرین است که سعی ما ایجاد تمام شرایط برای آمادگی مطلوب وی به منظور کسب موفقیت در این انتخابی بوده است.

نایب‌رئیس هیأت‌‌‌ جودو و کوارش استان قم بیان کرد: از جمع نفراتی که اردیبهشت ماه امسال نماینده قم در پیکارهای جودو دختران نوجوان و جوان منطقه‌ای کشور بودند، سه نفر برای تیم اعزامی بانوان هیأت‌‌‌ جودو و کوراش استان قم موفق به کسب مدال شدند اما سرانجام یک سهمیه تیم ملی به تیم بانوان قم تعلق گرفت.

وی خاطرنشان کرد: دختران جودوکار نوجوان و جوان هیأت‌‌‌ قم در منطقه سه کشور با تیم‌های تهران، اصفهان و گیلان مسابقه دادند و یک طلا و دو مدال برنز به دست آوردند، در حالی که جودوکار طلایی قم طاهره خانه‌زرین در وزن منهای 57 کیلوگرم نوجوانان بود و اکنون در اردوی تیم ملی حاضر است.

شاهزاده ابراز کرد: نفرات اول اوزان مختلف هر دو رده سنی نوجوانان و جوانان مسابقات منطقه‌ای جودو دختران کشور در انتخابی درون‌اردویی تیم ملی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا مجوز همراهی تیم ملی ایران در مسابقات جودو دختران قهرمانی آسیا به میزبانی کشور هند را کسب کنند.

وی یادآور شد: مسابقات انتخابی تیم‌های ملی بانوان نوجوان و جوان جودو ایران در روزهای 19تا 21 تیرماه به میزبانی سالن چند منظوره مجموعه ورزشی شهید افراسیابی تهران برگزار خواهد شد تا نفرات برتر جهت حضور در اردوی نهایی تیم‌های ملی انتخاب و به اردو دعوت شوند.

نایب‌رئیس هیأت‌‌‌ جودو و کوراش استان قم افزود: مسابقات انتخابی تیم‌های ملی دختران نوجوان و جوان جودوی ایران به منظور شناخت برترین‌ها برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا به انجام می‌رسد و به نماینده قم در این رقابت‌ها برای کسب سهمیه تیم ملی امید زیادی داریم.

وی با اشاره به جودوکاران شرکت کننده در این انتخابی، افزود: نمایندگان تهران، خراسان‌شمالی، خراسان‌رضوی، اصفهان، گیلان، قم، البرز، کرمان، یزد، چهار محال و بختیاری، فارس، همدان، آذربایجان شرقی، زنجان، سمنان، خراسان‌جنوبی، مرکزی، کردستان و کرمانشاه باید تا دوازدهم تیر ماه آمادگی خود را برای حضور در این رقابت‌ها اعلام کنند.

شاهزاده ابراز کرد: با برنامه‌ریزی امور بانوان فدراسیون جودو و کوراش کشورمان، اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان بلافاصله پس از برگزاری مسابقات انتخابی آغاز خواهد شد و نفرات برتر از 22 تا 26 تیر در سالن شهید کبکانیان تهران به اردو می‌روند.

انتهای پیام/78002/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول