اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران تأکید کرد

لزوم تلاش دستگاه‌ها در تسریع اجرای پروژه‌های راه‌سازی مازندران

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران بر لزوم تلاش تمام دستگاه‌ها در تسریع اجرای پروژه‌های حوزه حمل و نقل در استان تأکید کرد.

لزوم تلاش دستگاه‌ها در تسریع اجرای پروژه‌های راه‌سازی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران، حیدر نوروزی در شورای حمل و نقل استان از مازندران به‌عنوان یک استان ویژه و استراتژیک در منطقه یاد کرد و اظهار کرد: با توجه به اهمیتی که صنعت حمل و نقل در توسعه تمام امور اعم از اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و جذب توریست به استان دارد، باید تمام دستگاه‌ها در این بخش نسبت به پیشرفت استان تعلق خاطر داشته و در تسریع عملیات اجرایی پروژه‌های خود بکوشند.

وی اظهار کرد: اقدامات و فعالیت‌های دستگاه‌های بخش حمل و نقل در استان در جهت توسعه این بخش بسیار موثر و مثبت بوده و امیدواریم در دولت و حمایت‌های همه‌جانبه مسؤولان ارشد استان و وزارتخانه گام‌های مؤثر و ارزنده‌ای را در این استان ولایت‌مدار برداریم.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران درباره اقدامات صورت گرفته در بخش حمل و نقل استان، بیان کرد: هر یک از دستگاه‌های ذیربط باید مجدانه در جهت تحقق اهداف و برنامه‌های اجرایی خود همیت و تلاش همه‌جانبه داشته، تا توازن در زیرساخت‌ها و سطح تقاضای جابه‌جایی کالا و مسافر در تحقق سرعت، سهولت و ایمنی در بخش حمل و نقل را به‌وجود بیاید.

مدیرکل دفتر عملکرد وزارت راه و شهرسازی نیز در این نشست هدف از این سفر خود به مازندران را بررسی وضعیت پروژه‌های در دست اجرا و تشریح برنامه‌های سامانه «شهراه» که به‌طور رسمی در اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران افتتاح شد عنوان کرد و افزود: تلاش وزارت راه و شهرسازی بر آن است که حقوق شهروندی را در حیطه فعالیت‌های خود با هدف تسهیل، تسریع، بهبود و اصلاح و مکانیزه نمودن نحوه ارائه خدمات به‌درستی به اجرا گذاشته و آسایش و امنیت را به هموطنان هدیه دهد.

علی بخش‌رستمی ادامه داد: از این رو وزارت راه و شهرسازی در جهت تحقق اهداف دولت به ارباب رجوع و نیز استقرار نظام پاسخگویی در چرخه مدیریت عملکرد الکترونیک  اقدام به راه‌اندازی سامانه مدیریت ارتباط شهروندی تحت عنوان «شهراه»، راهی به سوی شهروندان کرده تا عموم مردم به‌ویژه هم استانی‌ها بتوانند بدون مراجعه حضوری و با ورود به سایت این اداره کل www.mazrud.ir و یا سامانه shahrah. Mrud.ir  درخواست‌های خود را در زمینه‌های تخصصی و عمومی ثبت و پیگیر پاسخ خود از همان سایت بدون مراجعه به اداره‌کل و ادارات تابعه شوند.

وی تصریح کرد: موضوع حمایت از پایان‌نامه‌ها و خدمات شهری که دو مقوله مرتبط با دانشگاه‌ها و شهرداری‌ها است در این سایت راه‌اندازی شده که در این استان در دستور کار اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران برای هماهنگی با دانشگاه‌ها و شهرداری‌ها به‌منظور فراهم شدن بستر لازم برای بهره‌برداری است.

بخش‌رستمی خواستار اجرایی شدن مصوبات این جلسات شد و گفت: همه ما باید برای اجرایی شدن مصوبات و افزایش ایمنی محورها تلاشی مضاعف داشته باشیم و فقط به ارائه پیشنهاد و یا راهکار در حد یک سخن بسنده نکنیم.

انتهای پیام/86018/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول