اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم راور در مجلس خبر داد

رایزنی برای تولید ساخت کارخانه قطعات خودرو در راور

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از رایزنی با وزیر صنعت برای احداث کارخانه تولید قطعات خودرو در کنار کارخانه نورد راور خبر داد.

رایزنی برای تولید ساخت کارخانه قطعات خودرو در راور

محمدمهدی زاهدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: در سفر وزیر صنعت به شهرستان راور رایزنی در مورد احداث کارخانه قطعات خودرو در کنار کارخانه نورد فولاد انجام و مقرر شد که وزیر صنعت با خودروسازان صحبت و تا چند روز آینده نتیجه قطعی را خواهیم گرفت.

وی در پاسخ به خواسته نخبگان بسیجی راور در مورد برنامه‌های اشتغالزایی برای این شهرستان ابراز داشت: مصوباتی اتخاذ شد که با اجرای آنها وضعیت پرداخت حقوق کارگران معادن، استخراج و فروش زغال‌سنگ بهتر می‌شود و اجرای پروژه کارخانه نورد راور پیشرفت مطلوبی می‌کند.

زاهدی از پیگیری افزایش حق بیمه کارگران از چهار درصد به هشت درصد برای مشاغل سخت و زیان‌آور، بررسی و توقف واردات زغال‌سنگ و کک، پیگیری پرداخت بدهی شرکت ذوب آهن اصفهان به زغال سنگ و افزایش قیمت خرید زغال، پیگیری پرداخت تسهیلات جهت نوسازی معادن زغال سنگ، تهیه و تنظیم برنامه راهبردی 10 ساله زغال سنگ و ... برای بهبود بخشیدن به وضعیت کارگران معادن و استخراج و فروش زغال سنگ خبر داد.

وی همچنین مصوبات صدور جواز تاسیس و حمایت از اجرای طرح فولاد تونلی، پیگیری مشارکت سرمایه‌گذار برای تولید قطعات خودرو در راور، پیگیری اجرای پروژه‌های صنعتی جدید یا صنعتی معدنی و ... را در راستای اجرای برنامه‌های توسعه صنعت در شهرستان راور عنوان کرد.

انتهای پیام/2446/ر20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول