اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز صنعت و معدن

پایگاه مقاومت بسیج شهدای مدافع حرم در طبس افتتاح شد

همزمان با روز صنعت و معدن، پایگاه مقاومت بسیج شهدای مدافع حرم در محل اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان طبس افتتاح شد.

پایگاه مقاومت بسیج شهدای مدافع حرم در طبس افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس صبح امروز در حاشیه افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهیدای مدافع حرم، اظهار داشت: مهم‌ترین بحث حوزه کارمندی ارتقای فرهنگ و تفکر بهره‌وری کار و تولید است.

مهدی صادق احمدی تصریح کرد: این تفکر در نهایت کمک به استقلال کشور و اقتصاد کشور از طریق هم‌فکری و اجرای منویات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی است و ما نیز آن را با قدرت پیگیری می‌کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت: تقویت روحیه استکبارستیزی، ایستادگی و مقاومت، تبیین اقتصاد مقاومتی و معرفی بسیج و پیشرفت آن، نمایش اقتدار و آمادگی بسیج و تبیین ظرفیت‌های بسیج در جلوگیری از نفوذ دشمن از جمله سیاست‌های اصلی گنجانده شده در برنامه‌های بسیج است.

صادق احمدی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و متحدانش جنگ تمام عیار اقتصادی و فرهنگی را علیه ملت ایران به راه انداختند و از تحریم‌های خود علیه جمهوری اسلامی به عنوان تحریم‌های فلج‌کننده یاد می‌کنند.

وی افزود: ما باید با ترویج تفکر بسیجی در بحث صنعت و معدن به مقابله با نقشه‌های دشمن برخاسته تا بتوانیم اقتصادی پر رونق و شکوفا داشته باشیم.

لازم به ذکر است، صبح امروز و همزمان با روز صنعت و معدن با حضور امام جمعه، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس و سایر مسؤولان، پایگاه مقاومت بسیج شهیدای مدافع حرم در محل اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان افتتاح شد.

انتهای پیام/69029/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول