اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی خبر داد

برگزاری 135 کارگاه هنری اوقات فراغت در کانون‎های پرورش فکری کودکان خراسان جنوبی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت:‎ در فصل تابستان 135 کارگاه هنری برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

برگزاری 135 کارگاه هنری اوقات فراغت در کانون‎های پرورش فکری کودکان خراسان جنوبی

طاهره حمیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، ‎با بیان اینکه شناسایی و پرورش استعداد کودکان و نوجوانان اصلی‎ترین هدف کانون پرورش فکری است، اظهار داشت: ‎با برپایی کارگاه‎های هنری می‌توان بر گسترش و تعمیم فعالیت‎ها در سطح وسیع‎تر کمک کرد.

وی پیرامون کارگاه‌های مذکور اذعان داشت: این کارگاه‎ها فضایی است آموزشی و پرورشی که در آن اصول و مهارت‎های خاص فرهنگی،‌ ادبی و هنری با استفاده از روش‎های موثر و در یک محدوده زمانی معین تشکیل می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از 135 کارگاه هنری اوقات فراغت 78 کارگاه مختص دختران است، ‎اضافه کرد: ‎همچنین 57 پایگاه باقی‎مانده مختص پسران است.

حمیدی اذعان داشت: ‎طرح اوقات فراغت کانون پرورش فکری با برگزاری کارگاه‌های تخصصی در رشته‌های نقاشی،‌ سفال، موسیقی،‌ عروسک سازی، خوشنویسی،‌ قرآن، کامپیوتر، نمایشنامه‌نویسی و فیلم‌نامه‌نویسی، روباتیک، هنرهای دستی، پویانمایی، عکاسی، نمایش خلاق و ... برگزار می‌شود.

وی گفت: ‎در برنامه‌ریزی این کارگاه‌ها علاوه بر علایق مخاطبان ‎به نیازها و اولویت‌های آموزشی و مهارتی آنها نیز توجه می‎شود بنابراین بر همین اساس بخشی از این کارگاه‌ها به جنبه‌های آموزشی و بخشی نیز به جنبه‌های مهارتی و حرفه‌آموزی اختصاص دارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ‎تمام کودکان و نوجوانان می‌توانند با مراجعه به مراکز فرهنگی هنری کانون و رعایت ضوابط لازم عضو کارگاه‎های هنری کانون پرورش فکری شوند.

انتهای پیام/2248/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول