اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان:

وضعیت حمل و نقل سیمان در همدان دچار بحران شده است

رئیس اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه حمل و نقل سیمان دچار بحران شده است، گفت: باید بر نرخ حمل و نقل نظارت شود.

وضعیت حمل و نقل سیمان در همدان دچار بحران شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا متین ظهر امروز در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان با بیان اینکه حمل و نقل سیمان دچار بحران شده است، اظهار کرد: ماشین‌ها قیمت حمل و نقل را بالا برده‌اند، در حالی که در مرز سیمان با قیمت پایین ارائه می‌شود.

وی خواستار نظارت بر قیمت حمل و نقل شد و افزود: در بحث حمل و نقل ریلی هم وارد شدیم، اما نرخی بالاتر از قیمت حمل و نقل با کامیون را دادند که به صرفه نیست.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‎های استان همدان نیز در ادامه با بیان اینکه اداره حمل و نقل نقش نظارتی دارد، اظهار کرد: اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‎ها مشخصات وسیله نقلیه، راننده و ... را دارد، اما در تعیین نرخ نقشی ندارد.

مرتضی حیدری با بیان اینکه راننده‎ها و شرکت‎های حمل و نقل با مجموعه حمل و نقل و پایانه‎های استان همکاری خوبی داشتند، تصریح کرد: هیچ کجای ایران در بحث حمل و نقل نسیه کار نمی‎شود و 750 میلیون تومان هزینه حمل سیمان به راننده پرداخت نشده است.

وی با بیان اینکه هزینه سفر راننده حداقل 400 هزار تومان است و با این شرایط نمی‎تواند نسیه کار کند، اما با توجه به این شرایط راننده‎ها به خوبی همکاری کرده‌اند، اضافه کرد: در دو سال گذشته هیچ‌گونه افزایش نرخی در حوزه حمل و نقل سیمان هگمتان و سیمان نهاوند وجود نداشته است.

این مسؤول با اشاره به اینکه شرکت سیمان نهاوند 750 میلیون تومان به راننده‌ها بدهکار است، خاطرنشان کرد: کرایه حمل و نقل نیز نه تنها افزایش پیدا نکرده، بلکه در برخی از مسیرها نرخ حمل و نقل کاهش پیدا کرده است.

انتهای پیام/89024/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول