اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عملیات آتش‌نشانی شهریار خبر داد

نجات فرد گرفتار در چاه 10 متری در شهریار

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار از سقوط منجر به مصدومیت شدید مردی در چاه 10 متری به علت نامعلوم در این شهر خبر داد.

نجات فرد گرفتار در چاه 10 متری در شهریار

به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، حمیدرضا دمرچیلو صبح امروز در حاشیه بازدید از ایستگاه آتش‌نشانی 801 رضی‌آباد اظهار کرد: با تلاش آتش‌نشانان مردی حدوداً 67 ساله از چاه 10 متری در شهریار خارج و برای ادامه درمان تحویل اورژانس شد.

وی بیان کرد: ساعت 12 و 43 دقیقه روز پنجشنبه دهم تیرماه 95 طی تماس با سامانه 125 آتش‌نشانی شهریار سقوط شخصی داخل چاه واقع در شهریار، رضی‌آباد بالا، خیابان ولیعصر(عج)، کوچه انقلاب گزارش شد.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار تصریح کرد: ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه‌های 801 رضی‌آباد و 101 مرکزی را به محل اعزام کرد و با توجه به حساسیت موضوع سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهریار به همراه بنده در محل حادثه حضور یافتیم.

وی خاطرنشان کرد: در بدو ورود مأمورین مشاهده شد مردی 67 ساله به علت نامعلوم داخل چاهی حدوداً 10 متری سقوط کرده و منجر به مصدومیت شدید وی شده است.

دمرچیلو در پایان متذکر شد: با سرعت عمل آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار و انجام کمک‌های اولیه و فیکس کردن کمر، گردن و پا، شخص مصدوم از داخل چاه خارج و برای ادامه درمان تحویل مأموران اورژانس 115 شهریار مستقر در محل حادثه شد.

انتهای پیام/3154/ط10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول