اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیأت تکواندو استان قم خبر داد

راه‌اندازی تیم نمایشی تکواندو قم/ برگزاری آزمون ارتقاء کمربند تکواندو در قم

رئیس هیأت تکواندو استان قم از تصمیم این هیأت برای تشکیل تیم نمایشی تکواندو و برنامه‌ریزی برای برگزاری آزمون ارتقاء کمربند تکواندو در قم خبر داد.

راه‌اندازی تیم نمایشی تکواندو قم/ برگزاری آزمون ارتقاء کمربند تکواندو در قم

محمد جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: به منظور تشکیل نخستین تیم نمایشی هیأت تکواندو استان قم از هنرجویان در گروه سنی 10 تا 30 سال و در رده کمربند مشکی که در زمینه پومسه٬ هان‌مادانگ و حرکات نمایشی توانایی دارند به منظور استعدادیابی و گزینش نهایی دعوت به عمل می‌آید.

وی با اشاره به مزایای عضویت در تیم نمایشی هیأت تکواندو استان قم، بیان کرد: اعزام تیم به تمامی مسابقات هان‌مادانگ از سوی هیأت تکواندو، حضور در تمامی فستیوال‌های ورزش‌های رزمی در استان از جمله مزایای تشکیل این تیم و عضویت تکواندوکاران قم در آن محسوب می‌شود.

رئیس هیأت تکواندو استان قم خاطرنشان کرد: همچنین گزینش نفرات برتر به منظور عضویت در تیم اعزامی قم به مسابقات قهرمانی کشور در بخش فری استایل یا پومسه ابداعی با موزیک و بکارگیری تیم نمایش در تمامی برنامه‌های اجرایی هیأت از قبیل افتتاحیه٬ اختتامیه و مراسمات دیگر مزایای تشکیل این تیم است.

وی با بیان اینکه تیم نمایشی تنها در بخش آقایان تشکیل می‌شود و تمام هزینه‌های این تیم را هیأت تکواندو تامین می‌کند، بیان کرد: تمرینات ویژه این تیم از روز شنبه دوم مرداد ماه رسما آغاز شده و در روزهای زوج هر هفته از ساعت 17 تا 19 در خانه تکواندو برگزار می‌شود.

جمشیدی در ادامه از برگزاری آزمون ارتقاء کمربند قرمز تا مشکی دان دو در قم خبر داد و یاد آور شد: این آزمون ارتقاء در هر بخش بانوان روز پنجشنبه سی و یکم تیر ماه و در قسمت آقایان روز جمعه اول مرداد ماه در خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده قم برگزار شد.

وی در ادامه به حضور تیم نوجوانان هیأت تکواندو استان قم در مسابقات قهرمانی کشور نیز اشاره کرد و افزود: این تیم متشکل از 10 تکواندوکار با یک کادر فنی مجرب در اوزان منهای 45، 48، 51، 54، 59، 63، 68، 73، 78 و به اضافه 78 کیلوگرم راهی رقابت‌های قهرمانی کشور شد.

رئیس هیأت تکواندو استان قم افزود: در ترکیب تیم پسران نوجوان قم در رقابت‌های قهرمانی کشور امیرمحمد غلامی، حسین حسین‌زاده، سیدعباس جلالی، علی چهره‌قانی، محمد ابراهیمیان، مهدی عابد، حسین داداش‌زاده، محمدحسین علی‌محمدی، حسین آقامحمدی و محمدمهدی شازده‌‌احمدی عضویت داشتند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین هدایت تیم نوجوانان هیأت تکواندو استان قم در مسابقات قهرمانی رده سنی نوجوانان ایران بر عهده محمدعباس عزیززاده، عبدالله بینایی و بلال سلیمانی بود و علی بهمنی یکی از پیشکسوتان ارزنده این رشته به عنوان مدیر فنی و سرپرست در کنار تیم نوجوانان حضور داشت.

جمشیدی در پایان اظهار کرد: با توجه به کادر مجربی که بالای سر این تیم حضور داشت و همچنین تمرینات و برنامه‌های متنوعی که تیم نوجوانان هیأت تکواندو قم برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی کشور پشت سر گذاشت، به درخشش تکواندوکاران قم در این رقابت‌ها امید زیادی داریم.

انتهای پیام/78002/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول