اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کشتی‌گیر المپیکی زنجان خبر داد

آمادگی 80 درصدی برای حضور در مسابقات المپیک ریو

کشتی‌گیر المپیکی استان زنجان با اشاره به آمادگی 80 درصدی برای حضور در مسابقات المپیک ریو، گفت: در مسابقات المپیک 2016 ریو با بالاترین آمادگی جسمانی و روحیه کشتی خواهم گرفت.

آمادگی 80 درصدی برای حضور در مسابقات المپیک ریو

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، میثم نصیری بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم تجلیل و بدرقه ورزشکاران المپیکی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای نخستین بار است که از استان زنجان دو سهمیه المپیک کسب شده است.

وی با تاکید بر اینکه همه تلاش خود را در این بازی‌ها به کار خواهد گرفت، اضافه کرد: امیدوارم بتوانم در المپیک 2016 ریو بهترین نتیجه را برای کشورم و استان زنجان کسب کنم.

ملی پوش تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات المپیک 2016 ریو تصریح کرد: از همشهریان و مردم عزیز ایران می‌خواهم تا دعایم کنند تا برای لحظه‌ای هم که شده دل همشهریان و مردم را شاد کنم.

نصیری همچنین ادامه داد: خوشبختانه در وضعیت بسیار خوبی از لحاظ روحی قرار دارم و امید است تا مزد زحمات خود را در این بازی‌ها بگیرم.

وی با اشاره به وضعیت جسمی خود برای حضور در این دوره از بازی‌ها نیز گفت: به لحاظ جسمی نیز به مرز آمادگی 80 درصدی رسیده‌ام.

ملی پوش تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات المپیک 2016 ریو در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در این چند روز مانده تا بازی‌ها نیز همه تلاش خود را برای رسیدن به اوج آمادگی انجام خواهم داد.

*برای کسب بهترین نتیجه در رقابت‌های المپیک ریو، همه تلاش خود را می‌کنم

مهسا جاور نیز در همین راستا با اشاره به کسب دو سهمیه از استان زنجان در بازی‌های المپیک ریو، اظهار کرد: همه تلاش خود را خواهم کرد تا در این دوره از مسابقات بهترین نتیجه را کسب کنم.

وی در این رابطه ادامه داد: تلاش ‌می‌کنم تا هم به لحاظ رنکینگی و هم به لحاظ رکوردی در بازی‌های المپیک بهترین نتیجه را کسب کنم.

بانوی ملی‌پوش قایقرانی در المپیک 2016 ریو تصریح کرد: در حال حاضر از آمادگی خوبی برخوردار هستم و امیدوارم تا در این فرصت دو هفته‌ای باقی‌مانده تا آغاز بازی‌ها، به اوج آمادگی خود برسم.

انتهای پیام/23008/ب30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول