اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیات بوکس مازندران:

1500 بوکسور مازندرانی دارای شناسنامه هستند

رئیس هیأت بوکس مازندران با اشاره به اینکه برای نخستین‌بار در کشور بوکسورهای مازندران سازمان‌یافته و دارای شناسنامه شدند، گفت: یک‌هزار و 500 بوکسور مازندرانی دارای شناسنامه هستند.

1500 بوکسور مازندرانی دارای شناسنامه هستند

پرویز نصیری شنبه‌شب در حاشیه هشتمین دوره مسابقات بوکس نوجوانان کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان بابل، اظهار کرد: با توجه به اینکه در کشور شناسنامه آماری وجود ندارد اما از سال قبل کار شناسنامه‌دار شدن بوکسورهای مازندران آغاز شد و تاکنون یک‌هزار و 500 بوکسور دارای شناسنامه شدند و بیمه ورزشی آنها نیز انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه هشتمین دوره مسابقات سراسری بوکس نونهالان کشور با حضور 32 استان، 211 بوکسور و 300 عوامل اجرایی در سالن ورزشی یادگار امام(ع) دانشگاه آزاد بابل از یکم تا پنجم مرداد در حال برگزاری است، از حمایت رئیس دانشگاه آزاد واحد بابل و مدیر تربیت بدنی این دانشگاه تقدیر کرد.

رئیس هیأت بوکس مازندران تصریح کرد: با توجه به اینکه به سبب کمبود اعتبار این مسابقه پخش تلویزیونی از رسانه ملی ندارد نتوانستیم نسبت به جذب اسپانسر اقدام کنیم و بر این اساس هزینه این مسابقه از کمک و مساعدت دوستداران این ورزش تأمین شده است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: برای هشتمین دوره مسابقات بوکس نوجوانان کشور بیش از 100 میلیون تومان هزینه شده است.

نصیری با تقدیر از رئیس اداره ورزش و جوانان بابل ادامه داد: هیأت بوکس بابل یکی از هیأت‌های فعال ما در مازندران است و از زمان فعالیت قلی‌زاده به‌عنوان رئیس هیأت بوکس بابل تغییر و تحولات خوبی در این هیأت ایجاد شده و تمام بوکسورهای قدیم و جدید گردهم آمده و ساماندهی شدند.

وی در پایان گفت: با اقدامات مثبتی که در هیأت بوکس بابل انجام شده امیدواریم در آینده شاهد حضور بوکسورهای زیادی از این شهرستان در مسابقات ملی، آسیایی و جهانی باشیم.

انتهای پیام/86009/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول