اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی نکا:

جست‌وجو برای پیدا کردن کودک نکایی همچنان ادامه دارد

بخشدار مرکزی نکا گفت: بعد از گذشت بیش از 24 ساعت از مفقود شدن کودک چهار ساله در نکا جست‌وجوی مردم و امدادگران برای پیدا کردن این کودک همچنان ادامه دارد.

جست‌وجو برای پیدا کردن کودک نکایی همچنان ادامه دارد

عقیل محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نکا اظهار کرد: اول مردادماه، بنابر اظهار خانواده کودک، این کودک حدود چهار ساله در منطقه معروف به "اوکرکا چشمه" در بخش مرکزی نکا مفقود شده است.

وی افزود: براساس این گزارش با فوریت نیروهای امدادی هلال احمر، نیروهای نظامی و انتظامی و قضایی، شب گذشته در محل حادثه حاضر و گشت‌زنی برای پیدا کردن این کودک آغاز شد اما تاکنون هیچ اثری از این کودک چهار ساله به نام فاطمه‌زهرا حدادیان مشاهده و گزارش نشده است.

وی با اشاره به اینکه در کنار نیروهای امدادی و انتظامی، دهیاران، شوراها و نیروهای مردمی نیز گشت‌زنی در جنگل‌های اطراف را در طول 24 ساعت گذشته انجام داده و هم‌اکنون در دست اقدام دارند، یادآور شد: برای این منظور شب گذشته 100 تن از نیروهای مختلف مردمی از روستای درویشان، اوکرکا و روستاهای اطراف به‌کارگیری شدند.

بخشدار مرکزی نکا افزود: چند تیم امدادی هلال احمر، جست‌وجوی متعدد در مناطق مختلف را در دستور کار قرار دارند و در حال جست‌وجو برای یافتن این کودک مفقود شده در حوالی منطقه معروف به " اوکرکا چشمه" نکا و روستاها و جنگل‌های اطراف هستند.

محمودی گفت: خانواده این کودک با اطلاع از مفقود شدن وی اعلام کردند که برای تفریح و استراحت به حوالی منطقه معروف به " اوکرکا چشمه" نکا رفته بودند که در زمانی که خانواده در حال استراحت بودند، این کودک مفقود شده و تاکنون نیز هیچ اطلاعی از وی در دست نیست.

انتهای پیام/86002/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول