اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی نفت آبادان:

نفت آبادان لیاقت حضور در لیگ برتر را داشت/ اسکلت اصلی تیم را حفظ کرده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: نفت یک تیم ریشه‌دار، قدیمی و مردمی است که لیاقت حضور در لیگ برتر فوتبال را داشت.

نفت آبادان لیاقت حضور در لیگ برتر را داشت/ اسکلت اصلی تیم را حفظ کرده‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نادر دست‌نشان در نشست خبری پیش از مسابقه صبای قم و صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نفت اسکلت اصلی فصل قبل را حفظ کرده و 9 بازیکن از لیگ دسته اول در دیدار مقابل صبا برای ما بازی می‌کنند. 5 بازیکن جدید شامل 3 خارجی، یک دروازه‌بان و کاپیتان تیم ملی جوانان را در این دیدار در اختیار نداریم.

وی ادامه داد: جوان‌های خوبی داریم و امیدوارم در مقابل تیم خوب و با تجربه صبا که بازیکنان و مربی بزرگی دارد بازی خوب و درخور شأن صنعت نفت انجام دهیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان تصریح کرد: صبا همیشه صبا است و با بازیکنانی که گرفته هر کدام در زمین مسابقه یک مربی توانمند هستند. چه ببریم و چه ببازیم به نظر من شانس در بازی فردا نقش خیلی مهمی دارد.

دست‌نشان در ادامه راجع به شرایط مالی صنعت نفت بیان کرد: وزارت نفت شرایط را به شکلی برنامه‌ریزی کرده که هزینه‌های تیم روی دوش هیأت مدیره است و بیشتر از اعتبارات شهر آبادان برای تأمین نیازهای تیم استفاده می‌شود.

وی در پایان راجع به هدف‌گذاری باشگاه نفت برای لیگ شانزدهم فوتبال ایران عنوان کرد: زمانی که به نفت رفتم تماشاگران از من می‌خواستند که در تیم بمانم و آن را برای فصل بعد برای صعود به لیگ برتر آماده کنم اما با حمایت آنها نتایج بسیار خوبی گرفتیم و 12 هفته با پیروزی‌های متعدد را پشت سر گذاشتیم تا به لیگ برتر آمدیم. این مسؤولیت بزرگی بر گردن ما قرار داده چرا که تماشاگران عاشق نتیجه گرفتن تیم‌شان هستند و البته تماشاگران کمی برزیلی فکر می‌کنند ولی امیدوارم خوب نتیجه بگیریم.

انتهای پیام/78002/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول