اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با بزرگداشت روز پزشک صورت می‌گیرد

برگزاری نمایشگاه تاریخچه پزشکی در چهارمحال و بختیاری

مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری از برگزاری نمایشگاه تاریخچه پزشکی در این استان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه تاریخچه پزشکی در چهارمحال و بختیاری

عباس بحرینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: همزمان با بزرگداشت روز پزشک، نمایشگاه تاریخچه پزشکی در چهارمحال و بختیاری دایر خواهد شد. 

مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری افزود: نخستین نمایشگاه تاریخچه اسناد پزشکی قدیمی همزمان با گرامیداشت روز پزشک در شهرکرد دایر و بازدید برای علاقمندان آزاد است.

وی معرفی شخصیت پزشکان قدیم چهارمحال و بختیاری و آشنایی مردم با تاریخچه پزشکی این استان را از اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد و بیان داشت: ‌در این نمایشگاه علاقمندان می‌توانند از اخبار دانشگاه علوم پزشکی که در دو سال اخیر در مطبوعات این استان درج شده بازدید کنند. 

بحرینی ادامه داد: نمایشگاهی دیگر در زمینه نمایش تصاویر و مستندات فعالیت‌ تیم‌های مبارزه با بیماری‌ها از جمله بیماری سل و مالاریا در حاشیه این نمایشگاه دایر و بازدید برای علاقمندان آزاد است.

مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار داشت: علاقمندان برای ارسال آثار، تصاویر و مستندات به دبیرخانه این نمایشگاه با شماره تلفن 33334497 تماس بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با روز گرامیداشت پزشک برنامه‌های مختلف بهداشتی، درمانی، فرهنگی و آموزشی در چهارمحال و بختیاری اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/68014/چ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول