اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسؤول فرهنگی تبلیغات اسلامی شهریار:

60 نفر از مداحان و شاعران آیینی شهریار و ملارد در سامانه طوبی ثبت‌نام کردند

مسؤول فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های شهریار و ملارد گفت: 60 نفر از مداحان و شاعران آیینی این دو شهرستان در سامانه طوبی ثبت‌نام کردند.

60 نفر از مداحان و شاعران آیینی شهریار و ملارد در سامانه طوبی ثبت‌نام کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، مرتضی نثاری پیش از ظهر امروز در جمع فعالان مذهبی در اداره فرهنگی تبلیغات اسلامی  شهرستان شهریار اظهار کرد: 60 نفر از مداحان و شاعران آیینی شهریار و ملارد تا تیرماه امسال در سامانه طوبی ثبت نام کردند.

وی اظهار کرد: با راه اندازی سامانه طوبی، مداحان و شاعران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام می‌توانند برای ثبت نام به سامانه tooba.tdm-ido.ir مراجعه کنند.

مسؤول فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های شهریار و ملارد بیان کرد: مداحان برای ثبت نام در سامانه طوبی باید فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه، کارت ملی، مدارک تحصیلی، عکس و مدارک مربوط به دوره‌های آموزشی گذارنده شده را همراه داشته باشند.

وی در پایان متذکر شد: تا پایان تیر ماه سال جاری 60 مداح و شاعر آیینی در شهرستان‌های شهریار و ملارد موفق به ثبت نام در این سامانه شده‌اند که پس از ثبت نام و تأیید کانون مداحان و شاعران آیینی به صورت متمرکز و هماهنگ با سراسر کشور برای مداحان و شاعران آیینی واجد شرایط کارت شناسایی صادر خواهد شد.

انتهای پیام/3154/ی20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول