اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ارشاد آذربایجان غربی خواستار شد

حضور رسانه‌های جمعی آذربایجان غربی در جشنواره تیتر برتر با محوریت قرآن

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: جشنواره تیتر برتر با محوریت قرآن کریم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود که امیدواریم مورد استقبال قرار گیرد.

حضور رسانه‌های جمعی آذربایجان غربی در جشنواره تیتر برتر با محوریت قرآن

حجت‌الاسلام منوچهر زادعلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: جشنواره تیتر برتر یا رویکرد قرآنی امسال همزمان با هفته قرآن و عترت در آذربایجان غربی با حضور نویسندگان، خبرنگاران ‌و فعالان این عرصه برگزار می‌شود به طوری که طبق سبک و سیاق جشنواره‌های دیگر از صاحبان آثار برگزیده نیز تجلیل به عمل می‌آید.

وی با اشاره به اینکه جشنواره مورد اشاره با هدف نهادینه‌سازی دستورات قرآنی و جلب توجه اقشار مختلف مردم به فعالیت‌های قرآنی و مفاهیم دینی امسال برگزار می‌شود از خبرنگاران، نویسندگان و فعالان عرصه خبر و رسانه برای حضور در این جشنواره دعوت به عمل آورد و خاطرنشان کرد: نویسندگان مطبوعات، خبرگزاری‌های دینی و غیردینی، شبکه‌های اجتماعی و تلگرامی همچنین فعالان فضای مجازی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

این مسؤول با بیان اینکه جشنواره مورد اشاره با محوریت خانه مطبوعات استان امسال برگزار خواهد شد، برای حضور حداکثری و پرشور اصحاب رسانه در این رویداد قرآنی و فرهنگی ابراز امیدواری کرد و ادامه داد: رسانه‌های مختلف اعم از مکتوب و مجازی می‌توانند برای تولید محتوا جهت شرکت در این جشنواره قدم بردارند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی به برگزاری جشنواره‌های دیگر در عرصه‌های مختلف با رویکرد قرآن و عترت در پاییز امسال اشاره کرد و بیان داشت: جشنواره هنرهای نمایشی همچنین جشنواره آواها و نغمه‌های قرآنی شامل تواشیح، سرود، ابتهال، تلاوت، صوت، لحن و حفظ قرآن با مشارکت اتحادیه موسسات قرآنی برگزار می‌شود.

زادعلی بر لزوم تلاش برای کیفیت بخشیدن به فعالیت‌های قرآنی و دینی در استان تاکید و تصریح کرد: باید ضمن ابتکار، خلاقیت و نوآوری برای اجرای طرح‌های مختلف و رویدادهای متعدد فرهنگی و اجتماعی قدم برداشت، تا از این رهگذر فرهنگ قرآنی به معنای واقعی کلمه در جامعه جریان پیدا کند.

وی با اظهار اینکه دین مبین اسلام برای زوایای مختلف زندگی همه اقشار جامعه در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نسخه‌های راه‌گشایی دارد تا برای رفع مشکلات و آسیب‌ها قدم برداشته شود همچنین به این وسیله برای رشد، تعالی و توسعه نیز می‌توان اهتمام کرد، گفت: رهنمودهای قرآنی باید به معنای واقعی کلمه به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران درصدد استحاله فرهنگی در کشور ما هستند، اضافه کرد: برای تحقق اهداف خود از لوازم ارتباطی نوین و شبکه‌های ماهواره‌ای استفاده حداکثری به عمل می‌آورند.

زادعلی با اظهار اینکه در صورت مانوس شدن با قرآن کریم به معنای واقعی کلمه در مقابل آسیب‌های اجتماعی مختلف مصون خواهیم ماند، بیان داشت: باید جوانان و نوجوانان ایران اسلامی را در این مسیر قرار داد، تا در مقابل حرکت‌های ضدارزشی و ضدفرهنگی دشمنان خود مصون بمانند.

انتهای پیام/61002/ک40/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول