اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی پدیده خراسان:

برای کسب نتایج خوب در لیگ برتر هم‌قسم شدیم

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت:‌ امیدواریم امسال بتوانیم نتایج بهتری نسبت به سال گذشته رقم بزنیم و در همین راستا روز گذشته در میثاق‌نامه‌ای که باشگاه تدارک دیده بود برای این مهم هم‌‌قسم شدیم.

برای کسب نتایج خوب در لیگ برتر هم‌قسم شدیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رضا مهاجری سرمربی تیم پدیده خراسان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در مقابل سپاهان اصفهان اظهار کرد:‌ امیدوارم عوامل فوتبال و هیأت‌ها طوری برنامه‌ریزی کنند که در ابتدای فصل همه هواداران که اعضای اصلی فوتبال هستند راضی باشند.

وی افزود:‌ فصل گذشته پس از اتمام فصل پس از 15 روز استراحت فوراً تمرینات خود را آغاز کردیم و به دلیل اینکه اردوی ترکیه به دلیل مسائل امنیتی لغو شد، به تهران آمدیم و چند دیدار تدارکاتی برگزار کردیم.

سرمربی پدیده خراسان عنوان کرد: آمادگی نسبی داریم و امیدوارم در بازی فردا مقابل نماینده خوب اصفهان هواداران دیدار خوبی را شاهد باشند.

وی درباره شرایط حریف اذعان کرد: سپاهان تغییرات زیادی داشته است و هم بازیکنان و هم کادر فنی آنها کاملاً تغییر کرده‌ است.

مهاجری تأکید کرد: از همین جا از دوستانی که سال گذشته در کنار ما بودند و اکنون نیستند تشکر می‌کنم و امیدواریم امسال بتوانیم نتایج بهتری نسبت به سال گذشته رقم بزنیم و در همین راستا روز گذشته در میثاق‌نامه‌ای که باشگاه تدارک دیده بود برای این مهم هم‌‌قسم شدیم.

وی خاطرنشان کرد:‌ سپاهان هم از لحاظ سخت‌افزاری و بازیکنان و هم از لحاظ کادر فنی تغییر و تحولات بسیاری داشته‌اند و نتایج عبدالله ویسی در این چند ساله حضورش در لیگ برتر مشخص است.

سرمربی پدیده خراسان تصریح کرد: برای فردا دو مشکل داریم، ابتدا بازی کردن در مقابل سپاهان بزرگ و دوم به دلیل کادر فنی که به این تیم اضافه شده است. اما خوشحال هستم که همیشه تیم‌های سپاهان، ذوب‌آهن، تراکتورسازی و... حق ما شهرستانی‌ها را می‌گیرند.

مهاجری افزود: اکنون ابتدای راه هستیم و در حال حاضر همه برای قهرمان و کسب سهمیه می‌جنگند اما هنوز زود است که بخواهیم در این باره صحبت کنیم و باید این نکته را بدانیم که تنها یک تیم قهرمان می‌شود؛ این موضوع را باید به هفته‌های 7 و 8 به بعد موکول کرد.

وی با اشاره به روز اهدای خون گفت: این مقوله مهمی است که هفته اول مسابقات نیز به آن نام‌گذاری شده و ورزشکاران و اصحاب رسانه همه باید به این نکته داشته باشند.

سرمربی پدیده خراسان اذعان کرد: داور این بازی در کمتر از 24 ساعت مانده به دیدار تغییر می‌کند و آقای کرمانشاهی به جای آقای اکبریان قاضی دیدار فردا خواهد بود؛ هر دو از داوران جوان و خوب ما هستند اما چرا باید این تغییرات صورت بگیرد.

انتهای پیام/63077/آ ۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول