اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

معرفی نفرات برتر مسابقات شطرنج جام کاسپین در قزوین

مسابقات شطرنج جام کاسپین قزوین با شناخت و معرفی نفرات برتر در قزوین به کار خود پایان داد.

معرفی نفرات برتر مسابقات شطرنج جام کاسپین در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هجدهمین دوره رقابت‌های شطرنج جام کاسپین قزوین در حالی به کار خود پایان داد که در پایان این مسابقات محمود اسکندری با کسب 8 امتیاز سکوی نخست را به خود اختصاص داد.

در این رقابت‌ها میثم خطیبی و محمد وحیدی نیز به ترتیب عناوین دومی و سومی را کسب کردند.

مهرداد صداقتی، آرین نوری و میلاد شاهعلی نیز که نتوانستند عناوین اول تا سوم جدول رده‌بندی این مسابقات را به خود اختصاص دهند، در نهایت عنوان‌های چهارمی تا ششمی را از آن خود کردند.

مسابقات شطرنج جام کاسپین که در طول سال‌های گذشته همواره در قزوین به طور منظم و ساماندهی شده برگزار می‌شود، به نوعی تقابل شطرنج‌بازان قزوینی محسوب می‌شود تا بتوانند ضمن ایجاد قرار گرفتن در شرایط مسابقه سطح توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند، گرچه این رقابت‌ها در برخی اوقات با حضور شطرنج‌بازان سایر استان‌های کشور هم برگزار شده است و ورزشکاران استان‌های همجوار از جمله استان‌های همدان، تهران، البرز، گیلان، زنجان و سایر استان‌های کشور نیز در این رقابت‌ها حضور داشته‌اند.

مسؤولان هیأت شطرنج استان قزوین در طول سال‌های گذشته با برنامه‌ریزی مناسب همواره مسابقات متعددی را برگزار کرده‌اند که این پیکارها صرفاً به دلیل آمادگی شطرنج‌بازان برگزار شده است تا این ورزشکاران در بهترین شرایط آمادگی قرار گیرند.

رئیس هیأت شطرنج استان قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به برگزاری هجدهمین دوره رقابت‌های شطرنج جام کاسپین در قزوین اظهار کرد: این رقابت‌‌ها به مانند سال‌های گذشته در سطح خوبی برگزار شد و شرکت‌کنندگان از این مسابقات استقبال خوبی به عمل آوردند.

یارویس مسکینی با اشاره به موفقیت‌های شطرنج‌بازان استان قزوین در مسابقات متعدد ملی و فرا ملی گفت: هفته گذشته یکی از شطرنج‌بازان این استان عنوان سومی پیکارهای شطرنج مدارس آسیا را از آن خود کرد.

به گفته وی، آبتین عطاخان شطرنج باز نونهال استان قزوین در رقابت‌های زیر یازده سال این رقابت‌ها در مجموع با کسب 5.5 امتیاز نشان برنز را تصاحب کرد.

رئیس هیأت شطرنج استان قزوین خاطرنشان کرد: امیرحسین علیمردانی نیز دیگر شطرنج باز نونهال این استان در این مسابقات بود که نتوانست عنوان قابل توجهی را برای خود در این رقابت‌ها به دست آورد، گرچه این ورزشکار سال گذشته در رقابت‌های بین‌المللی زیر 10 سال آذربایجان موفق شد عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

گفتنی است، هجدهمین دوره مسابقات شطرنج جام کاسپین با شرکت 59 بازیکن به صورت ریتد در 9 دور به روش سوئیسی در مجموعه ورزشی 15 هزار نفری سردار آزادگان برگزار شد.

انتهای پیام/77004/آ ۴۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول