اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت گیلان خبر داد

ارائه طرح تولید مواد افزودنی لوازم آرایشی و بهداشتی در گیلان

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از ارائه طرح صنعتی تولید مواد افزودنی در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی در این استان خبر داد.

ارائه طرح تولید مواد افزودنی لوازم آرایشی و بهداشتی در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کریم توکل‌نیا عصر امروز در جریان بازدید از طرح‌های تولیدی این شهرستان با اشاره به ارائه 100 طرح صنعتی برای جذب سرمایه‌گذاران در گیلان اظهار کرد: بسترهای سرمایه‌گذاری صنعتی در نقاط مختلف استان فراهم شده است.

وی به ارائه طرح صنعتی تولید مواد افزودنی در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی در گیلان اشاره کرد و افزود: سالانه دو هزار تن ظرفیت طرح مذکور پیش‌بینی شده است.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه وارداتی بودن محصول دلیل ارائه طرح تولید مواد افزودنی در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی در استان است، تصریح کرد: نیاز بازار داخلی، قیمت تمام شده ارزان و در دسترس بودن محصول تولیدی و پاسخ به نیاز بازار داخلی از جمله مزایای ارائه طرح مذکور در گیلان است.

توکل‌نیا، شهرک صنعتی سفیدرود رشت را محل اجرای طرح تولید مواد افزودنی در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی در گیلان خواند و بیان کرد: نزدیکی به مرکز استان، نزدیکی به منطقه آزاد و استفاده از زیرساخت‌های شهرک از ویژگی‌ها و مزایای شهرک صنعتی سفیدرود رشت است.

وی به وجود زیرساخت‌های آب، برق، گاز، تلفن و اینترنت، راه اصلی و فرعی و فرودگاه در شهرک صنعتی سفیدرود رشت اشاره کرد و گفت: شهرک مذکور 20 کیلومتر تا بندر و مناطق آزاد و ویژه اقتصادی فاصله دارد.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به وجود مواد اولیه انواع مواد شیمیایی افزودنی در محصول تولیدی لوازم آرایشی و بهداشتی در داخل و خارج از کشور، خاطرنشان کرد: کشورهای حاشیه دریای خزر و آسیای میانه و همچنین کشورهای حاشیه خلیج فارس از اهداف صادراتی ارائه طرح تولید مواد افزودنی در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی در گیلان است.

توکل‌نیا در ادامه به ارائه طرح صنعتی ساخت ماشین‌آلات کشاورزی با ظرفیت سالانه 500 دستگاه در گیلان اشاره کرد و یادآور شد: وجود بازار مناسب منطقه‌ای دلیل ارائه طرح مذکور در استان است.

وی با بیان اینکه شهر صنعتی رشت برای اجرای طرح صنعتی ساخت ماشین‌آلات کشاورزی در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: نزدیکی به مرکز استان، دسترسی به مواد اولیه و نزدیکی به منطقه آزاد از ویژگی‌ها و مزایای شهر صنعتی رشت است.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به وجود زیرساخت‌های آب، برق، گاز، تلفن و اینترنت، راه اصلی و فرعی و فرودگاه در شهر صنعتی رشت اشاره کرد و افزود: شهر صنعتی مذکور 30 کیلومتر تا بندر و مناطق آزاد و ویژه اقتصادی فاصله دارد.

توکل‌نیا تصریح کرد: مواد اولیه انواع ورق، پروفیل، نبشی، پیچ و مهره، موتور و رنگ برای اجرای طرح صنعتی ساخت ماشین‌آلات کشاورزی در داخل کشور وجود دارد.

وی همچنین از ارائه طرح صنعتی تولید انواع مسواک با ظرفیت سالانه 15 میلیون عدد در گیلان خبر داد و بیان کرد: نبود وجود واحد مشابه در استان و صادراتی بودن محصول تولیدی از مزایای ارائه طرح صنعتی تولید انواع مسواک در گیلان است.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اینکه شهرک صنعتی تالش برای اجرای طرح صنعتی تولید انواع مسواک در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: استفاده از زیرساخت‌های شهرک از ویژگی‌ها و مزایای شهرک صنعتی تالش است.

توکل‌نیا به وجود زیرساخت‌های آب، برق، گاز، تلفن و اینترنت، راه اصلی و فرعی در شهرک صنعتی تالش اشاره کرد و گفت: شهرک صنعتی مذکور 110 کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد.

وی با بیان اینکه مواد اولیه الیاف مصنوعی مسواک و مواد تزریقی پلیمری در داخل و خارج از کشور وجود دارد، یادآور شد: کشورهای حاشیه دریای خزر، عراق و افغانستان از اهداف صادراتی ارائه طرح صنعتی تولید انواع مسواک در گیلان است.

انتهای پیام/84001/ن40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول