اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسؤول شورای هماهنگی کرمان:

تقویت جایگاه ولایت فقیه از کارکردهای شورای هماهنگی است

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: تقویت بنیه معنوی و تحکیم ارکان اصلی نظام از جمله تقویت جایگاه رفیع ولایت فقیه از کارکردهای شورای هماهنگی تبلیغات است.

تقویت جایگاه ولایت فقیه از کارکردهای شورای هماهنگی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی صدفی پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن سالگرد تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: برگزاری مناسبت‌ها جایگاه ویژه‌ای در مبانی اعتقادی و آموزه‌های دینی دارد.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان عنوان داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز بزرگداشت مناسبت‌ها از جهت حضور مردم و وحدت و وفاداری مردم نسبت به نظام اهمیت بالایی دارد.

وی اظهار کرد: خداوند یکی از ابزارهای هدایت بشری را بزرگداشت مناسبت‌ها و تذکر به ایام‌الله قرار داده که ابزار هدایت‌گر و تجلیل از خوبی‌ها است.

صدفی افزود: حضور مردم تبلور عینی جمهوریت نظام همراه با بعد اسلامیت و مکتبی بودن جمهوری اسلامی است.

وی گفت: ایجاد وحدت کلمه و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان از جمله کارکردهای مناسبت‌ها است چراکه دشمنان در بین مردم ایجاد تفرقه و نفاق کرده و مردم را نسبت به ارزش‌ها بدبین می‌کنند.

صدفی بیان کرد: تقویت بعد نظامی و امنیتی، بنیه معنوی و تحکیم ارکان اصلی نظام از جمله تقویت جایگاه رفیع ولایت فقیه، ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه و تکریم ارزش‌های انقلاب اسلامی از کارکردهای شورای هماهنگی تبلیغات است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان داشت: این شورا به عنوان نهاد زیرمجموعه دفتر مقام معظم رهبری نقش‌آفرینی می‌کند و ایجاد بستر مناسبت برای تعظیم شعائر، ترویج فرهنگ انقلابی و افزایش انگیزه مشارکت مردم در مناسبت‌ها، اشاعه فرهنگ انقلابی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود از اهداف این شوراست.

صدفی اظهار کرد: اتخاذ تدابیر و سیاست‌ها و تنظیم مناسبت‌های سالانه، ایجاد هماهنگی و جلب مشارکت‌ دستگاه‌ها و تشکل‌های مردمی در برگزاری مناسبت‌ها، مدیریت مناسبت‌ها، تشکیل ستادهای برگزاری مراسم در شهرها و بخش‌ها، برنامه‌ریزی و اقدام برای تامین منابع مورد نیاز و اعلام مواضع در شرایط ویژه از جمله وظایف شورای هماهنگی است.

صدفی عنوان کرد: سال گذشته حدود 5 هزار برنامه در مناسبت‌های مختلف در استان برگزار شده و بعضی از مناسبت‌ها صنفی است که شورا در آنها مشارکت و همکاری دارد.

انتهای پیام/2446/چ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول