اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان:

خدمات ام.آر.آی بیمارستان کنگان شبانه‌روزی می‌شود

رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده در آینده نزدیک، ام.آر.آی کنگان شبانه‌روزی خواهد شد و تعداد بیشتری از هم‌وطنانمان را می‌توانیم تحت پوشش خدمات قرار دهیم.

خدمات ام.آر.آی بیمارستان کنگان شبانه‌روزی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسن حیدری ظهر امروز در نشست با نماینده مردم ککنگان، دیر و جم در مجلس نیز ضمن تشکر از حضور نماینده مردم در این مرکز درمانی برای پیگیری مسایل مربوطه، به ارایه گزارشی از وضعیت پیشرفت و توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) طی شش ماه گذشته پرداخت و گفت: خوشبختانه با نظر نگاه ویژه مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر شاهد توسعه این بیمارستان در ابعاد مختلف بوده‌ایم.

حیدری عنوان کرد: هم‌اکنون شاهد بهره‌برداری از ام.آر.آی بیمارستان کنگان هستیم و از ابتدای راه‌اندازی تاکنون در مدت 45 روز بیش از 500 نفر ام.آر.آی شدند.

 وی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده در آینده نزدیک، ام آر آی کنگان شبانه‌روزی خواهد شد و تعداد بیشتری از هم‌وطنانمان را می‌توانیم تحت پوشش خدمات ام آر آی قرار دهیم.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان اظهار داشت: احداث ساختمان الحاقی (اورژانس جدید) نیز از دیگر کارهای انجام‌ شده در این مرکز درمانی است که به‌زودی تجهیزات آن نصب و شاهد بهره‌برداری از آن خواهیم بود.

حیدری همچنین با اشاره به اتمام فضای فیزیکی ان ای سی یو (بخش ویژه نوزادان) بیمارستان کنگان گفت: بخشی از تجهیزات این بخش بسیار مهم موجود است و بخشی دیگر نیز طی همین هفته به ان ای سی یو منتقل و نصب خواهد شد.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان اظهار داشت: به‌زودی کلینیک دندانپزشکی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان در درمانگاه کوثر با ظرفیت 3 واحد دندانپزشکی (یکی از زیرمجموعه‌های بیمارستان امام خمینی) افتتاح می‌شود.

حیدری تصریح کرد: تعرفه‌های کلینیک دندانپزشکی که در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد از بخش خصوصی‌های آن پایین‌تر خواهد بود و این کار برای نخستین باز است که توسط وزارت بهداشت و درمان در حوزه درمان در حال اجراست.

وی اظهار کرد: راه‌اندازی سیستم تلفنی اینترنتی از دیگر کارهای صورت گرفته جهت تسهیل، تسریع ارتباطات و صرفه‌جویی اساسی در بخش هزینه‌های مرتبط است.

انتهای پیام/2255/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول