اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس:

مسؤولان به وظایف انقلابی و جهادی خود عمل کنند

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مدیریت جهادی منطبق بر حرف و عمل باید اجرایی شود، گفت: مسؤولان با دغدغه بیشتری برای خدمات‌رسانی وارد شده به وظایف انقلابی و جهادی خود عمل کنند

مسؤولان به وظایف انقلابی و جهادی خود عمل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، علی‌محمد شاعری، امشب در چهاردهمین یادواره علما و شهدای منطقه پی‌رجه شهرستان نکا در روستای یعقوب‌محله اظهار کرد: مناطق هزارجریب شرق مازندران از محرومیت‌های فراوانی رنج می‌برد که عمده این مشکلات در تامین آب شرب، جاده و گازرسانی است که با پیگیری‌های مختلف، مشکل گازرسانی رفع شده است.

وی افزود: گازرسانی به 152 روستاهای هزارجریب شرق مازندران در نکا و بهشهر و گلوگاه در واقع حرکتی امیدبخش در بین مردم بود که تا پایان سال 97 همه روستاهای بالای 20 خانوار این مناطق از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرق مازندران مورد توجه قرار نمی‌گیرد، یادآور شد: همه مسؤولان به سمت غرب استان مازندران تمایل دارند که اگرچه کار خوب و مثبتی است که استان در همه مناطق دیده شود اما در این راستا، شرق استان محروم مانده است و توجه چندانی به آن نشده است.

این مسؤول ادامه داد: در این بین و وجود محرومیت‌های مختلف شرق مازندران، منطقه هزارجریب از محرومیت‌های بیشتری برخوردار است که با توجه به عهد و پیمانی که در دوره تبلیغات انتخاباتی با مردم بسته‌ایم و آن تعامل و همکاری با همه مردم در تمام نقاط بوده است، امیدواریم بتوانیم با کمک مردم، خانواده‌های شهدا و مسؤولان، بخشی از مطالبات مردم را پاسخگو بوده و مدیون آنان نباشیم.

شاعری گفت: در برخی از حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، زیرساختی و.. در شرق مازندران همچنان عقب هستیم و لذا باید مسؤولان با دغدغه بیشتری برای این منظور وارد شده به وظایف انقلابی و جهادی خود عمل کنند و مدیریت جهادی منطبق بر حرف و عمل اجرایی شود.

وی افزود: روستاییان ما در طول سال‌های مختلف هرگونه جان‌فشانی برای این انقلاب انجام دادند و در صحنه‌های حساس و مختلف این نظام جوانمردانه ایستادند و اکنون رسیدگی به مشکلات آنان و رفع مشکلات آنان در کنار رفع مشکلات شهری از مهم‌ترین وظایف مسؤولان است.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه باید با کار، تلاش و مدیریت جهادی بخشی از مطالبات مردم را پاسخ دهیم، اظهار داشت: همه مسؤولان مدیون این مردم و کارهای ارزشی و انقلابی آنان در طول انقلاب هستیم و لذا باید توجه به مشکلات این مردم به عنوان ولی‌نعمتان ما در دستور کار جدی باشد.

این مسؤول همچنین با اشاره به وجود بیش از 10 هزار شهید در استان مازندران، گفت: از این تعداد، شهدای ارزشمند انقلاب و دفاع مقدس، در حدود یک‌هزار و 500 شهید متعلق به شرق مازندران هستند و همچنین از بین بیش از 30 شهید مدافع حرم، 6 شهید از غیورمردان و دلاوران شرق مازندران بوده‌اند که تقدیم انقلاب و اسلام شدند و لذا این مردم همچنان که در تعداد شهید و رزمنده در رده بالای استان هستند باید از نظر برخورداری از امکانات هم در رده بالا باشند.

شاعری در ادامه استقلال، آزادی، اقتدار و بالندگی نظام را در گرو خون شهدا در طول این نظام دانست و افزود: امنیت و آرامش امروز ما مدیون خون شهدای ما است و ولایت‌پذیر بودن و در مسیر شهدا قرار گرفتن مردم ما موجب شد تا در امنیت باشیم و ایران اسلامی همچنان بر تارک هستی بدرخشد.

وی ادامه داد: دشمن در طول سال‌های مختلف دشمنی‌های فراوانی علیه انقلاب ما انجام داده است که این خصومت و دشمنی‌ها تنها به دلیل انرژی هسته‌ای نبود بلکه آنچه استکبار و استعمار بیش از انرژی هسته‌ای از آن هراسان است، مردم ولایت‌مدار ما و خون شهدای ما است.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون پرچم عزت و استقلال ما در جهان برافراشته شده است و با پیروی از امام راحل، رهبری و شهدا بر سر پیمان خود ایستاده‌ایم و از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کنیم و اعلام می‌کنیم که تا وقتی فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه زنده است، ملت و نظام ما تهدیدپذیر نیست.

پروژه‌های نیمه‌تمام نکا پیگیری می‌شود

فرماندار نکا نیز با بیان اینکه پروژه‌های نیمه‌تمام و طرح‌های توسعه‌ای با قوت در نکا دنبال می‌شود، ادامه داد: پل کمربندی نکا و جاده نکا به نیروگاه با 50 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ادامه کار است و تلاش داریم تا به‌زودی به بهره‌برداری برسد و مشکلات مردم در این بخش رفع شود.

جعفر احمدی افزود: تکمیل 6 مجتمع آب‌رسانی، اخذ 40 مصوبه طرح هادی، آسفالت 50 روستای نکا در دست اقدام است و همچنین آبگیری سد گلورد نیز به‌عنوان دغدغه‌های چندین ساله مردم شرق مازندران با قوت دنبال می‌شود تا بتوانیم با تأمین آب شرب و کشاورزی، شاهد پیشرفت و رشد در این منطقه باشیم.

وی گفت: همه این امکانات به برکت خون شهدا فراهم شده و در دست پیگیری و اقدام است و ایران اسلامی اکنون پرچم‌دار عزت، شرافت و مردانگی به برکت خون شهدا و در مسیر امام و رهبری قرار گرفتن است که امیدواریم ادامه دهنده‌ راستین خون شهدا باشیم.

انتهای پیام/86002/ج40/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول