اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می دهد

برگزاری همایش گپ ریاضی دانش آموزان دوره ابتدایی در شهرضا

همایش گپ ریاضی دانش آموزان دوره ابتدایی در شهرضا به همت خانه ریاضیات این شهرستان با هدف آشتی دانش آموزان با ریاضی برگزار شد.

برگزاری همایش گپ ریاضی دانش آموزان دوره ابتدایی در شهرضا

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، علیرضا قدیمی عصر امروز در حاشیه برگزاری همایش گپ ریاضی دانش آموزان دوره ابتدایی در شهرضا در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت های خانه ریاضیات، گفت: این سمن به کمک اعضا آن در حال فعالیت است و افراد هیچ توقع مالی از آن ندارند.

وی ادامه داد: دوره‌ها و برنامه‌های متعددی در این سمن برگزار می‌شود که از جمله می‌توان به دوره‌های فصلی، بهاره، پاییزه و باشگاه ریاضیدانان جوان اشاره کرد.

رئیس خانه­ ریاضیات شهرضا با اشاره به شرح فعالیت‌های خانه ریاضیات، تصریح کرد: باشگاه ریاضیدانان جوان هر ساله از تیرماه تا آبان ماه از بین دانش آموزان برتر در حوزه ریاضی عضو می گیرد.

وی ادامه داد: در این باشگاه یک مجموعه کلا‌س‌ها در طول 30 جلسه به همراه آزمون، گپ و سمینار برگزار می‌شود.

قدیمی هدف اصلی این باشگاه را ارتقای سطح ریاضی دانش آموزان شهرستان معرفی کرد و گفت: ما در این باشگاه به دنبال شناسایی استعدادهای برتر در جهت شرکت در دوره‌های تیزهوشان هستیم.

وی مخاطبان این باشگاه را دانش آموزان 3 دوره ابتدایی، دبیرستان اول و دوم دانست و عنوان کرد: تاکنون 450 نفر در این باشگاه ثبت نام کردند که 200 نفر از اعضای آن را دانش آموزان مقاطع مختلف ابتدایی تشکیل می‌دهند.

رئیس خانه­ ریاضیات شهرضا با بیان این که برنامه امروز گپ دانش آموزان دوره ابتدایی به همراه تجلیل از بهترین دست سازه‌های ریاضی آن‌ها است، خاطرنشان کرد: در این همایش برنامه‌هایی از قبیل گپ ریاضی، تست هوش، معما و بازی ریاضی برای این اعضا برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این همایش را فراهم کردن یک روز شاد و آشتی دانش آموزان با ریاضی دانست و گفت: برنامه های گپ ریاضی دانش آموزان دوره دبیرستان نیز در روزهای آتی برگزار می شود.

قدیمی افزود: با دعوتی که از دانش آموزان صورت گرفته آن‌ها دست سازه‌های ریاضی خود را به این همایش آورده‌اند تا نمایشگاهی از این دست سازه‌ها در حاشیه این همایش برگزار شود.

انتهای پیام/63072/ج30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول