اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ماکو خبر داد

کشف کالای قاچاق خارجی میلیاردی در ماکو

فرمانده انتظامی ماکو از کشف کالای قاچاق خارجی میلیاردی در این شهرستان خبر داد.

کشف کالای قاچاق خارجی میلیاردی در ماکو

محمد احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی کالای قاچاق در ماکو، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی ماکو با انجام یکسری اقدامات تخصصی و پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه این متهم شده و طی یک عملیات غافلگیرانه محل را مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی ماکو تصریح کرد: مأموران انتظامی این شهرستان در بازرسی مخفیگاه این متهم 230 کارتن صابون خارجی قاچاق را کشف و ضبط کردند و در این زمینه اقدام به تشکیل پرونده مقدماتی کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی ماکو در این زمینه یک نفر متهم را دستگیر کرده و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل بعدی قانونی به مقامات قضائی این شهرستان تحویل دادند.

احمدی به میزان ارزش ریالی این محموله قاچاق اشاره کرد و گفت: بنا بر اعلام کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق مبلغ یک میلیارد ریال برآورد شده است.

وی بر عزم راسخ مأموران انتظامی ماکو برای مبارزه با پدیده شوم قاچاق تأکید کرد و گفت: مأموران انتظامی این شهرستان با جدیت تمام نسبت به ریشه‌کن کردن این پدیده شوم تلاش می‌کنند.

فرمانده انتظامی ماکو بر ضرورت مشارکت مردم و مسؤولان بر ضرورت همکاری با مأموران انتظامی برای مبارزه با عاملان قاچاق تأکید کرد و از مردم ماکو درخواست کرد هرگونه فعالیت مشکوک مبنی بر فعالیت قاچاقچیان را در اختیار مأموران انتظامی این شهرستان قرار دهند.

وی قاچاق لوازم آرایشی و بهداشتی را یکی از مهم‌ترین قاچاق‌ها عنوان و به مردم توصیه کرد که از خرید لوازم آرایشی و بهداشتی چینی و ارزان قیمت پرهیز کنند.

احمدی بر ضرورت توجه مردم هنگام خرید کالاهای مصرفی همچون صابون‌های شوینده تأکید کرد و ادامه داد: از شهروندان انتظار می‌رود خرید لوازم آرایشی و بهداشتی خود را از داروخانه‌ها و فروشگاه‌های معتبر این شهرستان انتخاب کنند.

انتهای پیام/61003/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول