اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسؤول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج بهارستان:

رسانه‌ها در تحولات داخلی و بین‌المللی نقش اصلی را دارند

مسؤول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران شهرستان بهارستان گفت: امروز همه به این باور رسیدیم که رسانه‌ها در تحولات داخلی و بین‌المللی نقش اصلی و تعیین‌کننده‌ای را بر عهده دارند.

رسانه‌ها در تحولات داخلی و بین‌المللی نقش اصلی را دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، بعد از ظهر امروز اولین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر بسیج اصحاب رسانه با چند رویکرد مهم و اثرگذار در حوزه رسانه و همچنین آسیب‌شناسی اجتماعی و فرهنگی در شهرستان بهارستان برگزار شد. 

ناصر عبداللهی در این نشست در جمع اعضای اصلی بسیج رسانه ضمن تأکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌های جمعی اظهار کرد: امروز همه به این باور رسیدیم که رسانه‌ها در تحولات داخلی و بین‌المللی نقش اصلی و تعیین‌کننده‌ای را بر عهده دارند.

وی با مهم خواندن رعایت تقوا و امانت‌داری در امر اطلاع‌رسانی بیان کرد: قلم دارای قداست بسیار ارزشمندی است، بنابراین کسانی که قلم  به دست می‌گیرند باید دارای تقوا و امانت‌داری باشند و در این مسیر رسالت سنگین خویش را به‌عنوان یک اصل تلقی کنند.

مسؤول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران شهرستان بهارستان با اشاره به گسترش دامنه فضای اطلاع‌رسانی در حوزه فرهنگی و اجتماعی افزود: یکی از نقش‌های اساسی بسیج رسانه در واقع همان رویکرد فرهنگی و اجتماعی است که در راستای تقویت این مسیر وارد عمل شده است.

عبداللهی همچنین تحکیم ارزش‌ها، ارتقای سطح آگاهی مردم و حمایت از خدمتگزاران واقعی را که در راستای خدمت به مردم در تلاش‌اند بخش دیگری از اهداف این ساختار در بسیج رسانه توصیف کرد.

در ادامه این نشست هر یک از اعضای طی سخنانی کوتاه به ارائه دیدگاه و راه‌کارهای خود در جهت ارتقای سطح حرفه‌ای خبرنگاران فعال در این شهرستان پرداختند و همچنین مقرر شد در نشستی معروف و منکرات این حوزه شناسایی شده و مورد ارزیابی قرار گیرد.

همچنین در این نشست خبری و تحلیلی بررسی علل و معضلات اجتماعی شیوع پدیده طلاق در جامعه مطرح و مقرر شد اگر صاحبان اندیشه و همچنین نخبگان در این رابطه راه‌کار و پیشنهادی دارند در قالب مقاله به‌صورت مکتوب و یادداشت به دبیرخانه بسیج رسانه ارائه دهند.

قابل ذکر است بسیج رسانه شهرستان بهارستان جذب خبرنگاران فعال این شهرستان را در طی روزهای آتی در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/3154/ر30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول