اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره محیط زیست اسلامشهر خبر داد

اجرای گشت مشترک شبانه محیط زیست اسلامشهر با حضور دادستان

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسلامشهر گفت: نخستین مرحله از گشت مشترک شبانه با حضور روسای ادارات و دادستان شهرستان اسلامشهر اجرا شد.

اجرای گشت مشترک شبانه محیط زیست اسلامشهر با حضور دادستان

به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، رضا شایسته صبح امروز در جمع خبرنگاران شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات جلسه کارگروه ستاد ساماندهی و انتظام فضاهای عمومی این شهرستان، نخستین مرحله از طرح گشت و پایش شبانه واحدهای صنعتی، صنفی و خدماتی شهرستان اسلامشهر با حضور دادستان شهرستان، رئیس اداره محیط زیست و شبکه دامپزشکی، رییس پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان و معاونت خدمات شهری شهرداری اسلامشهر از ساعت 17 تا 22 روز گذشته انجام شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسلامشهر بیان کرد: در جریان این گشت از محدوده اسلامشهر، کمربندی الغدیر و شاطره به دلیل ضایعات‌سوزی‌های شبانه و ایجاد آلودگی هوا که موجبات اعتراضات گسترده مردمی و شهروندان را به همراه داشته است، بازدید به عمل آمد که خوشبختانه موردی مشاهده نشد.

وی تصریح کرد: در ادامه به منظور بررسی وضعیت زیست محیطی کشتارگاه‌های شهرستان، از کشتارگاه‌های زربال طیور و فجر نیز بازدید شد که خوشبختانه در زمان بازدید سیستم تصفیه فاضلاب هر دو واحد فعال و سالن پودر استخوان کشتارگاه زربال نیز همچنان مهر و موم بود.

شایسته ضمن اشاره به بازدید از سیستم تصفیه فاضلاب شرکت تولید فراورده‌های لبنی میهن و سیستم در حال احداث شرکت پاندا میهن خاطرنشان کرد: به منظور کنترل و نظارت بیشتر واحدهای صنعتی و خدماتی برای رعایت مسائل زیست محیطی و به منظور پیشگیری از تخلفات شبانه افراد خاطی انجام گشت‌های مستمر شبانه با جدیت در دستور کار این اداره قرار دارد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسلامشهر گفت: در جریان این بازدید، دادستان شهرستان از کوشش مجدانه، اقدامات مؤثر اداره محیط زیست در راستای اجرای قوانین و مقررات محیط زیست و برخورد قاطعانه با متخلفین قدردانی کرد و از تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به جرائم زیست محیطی جهت تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مرتبط خبر داد.

وی در پایان متذکر شد: امیدواریم با این اقدامات مستمر بتوانیم به حفاظت از محیط زیست شهرستان اسلامشهر کمک شایانی کنیم.

انتهای پیام/3154/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول