اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

زمین‌های دارای کاربری آموزشی در شهر کرمان کمبود داریم

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: از نظر زمین‌هایی که کاربردهای آموزشی داشته باشند در شهر کرمان با کمبود مواجه هستیم.

زمین‌های دارای کاربری آموزشی در شهر کرمان کمبود داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد محسن‌بیگی پیش از ظهر امروز در همایش کیفیت‌بخشی به مدارس غیردولتی استان کرمان با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: تعلیم و تربیت ارکانی دارد که یکی از آنها آموزش و پرورش و معلمان هستند.

وی والدین و خانواده را از دیگر ارکان تعلیم و تربیت عنوان کرد و افزود: در مسیر تعلیم و تربیت، دوستان، فضای فیزیکی، فضای مجازی و موارد دیگری نیز نقش دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اضافه کرد: در ایجاد بخش مشارکت‌ها، الزاما نگاه ما به بحث فیزیکی نیست، بلکه کمک دیگران را در اداره امور و واگذاری برخی از کارها به مردم در نظر داریم.

این مسؤول با تاکید بر مشارکت دادن بیشتر والدین در امر آموزش و پرورش گفت: از ظرفیت والدین و دیدگاه‌های آنها باید در امور آموزش و پرورش استفاده کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان همچنین با اشاره به کمبود فضاهای آموزشی عنوان کرد: در حوزه زمین‌هایی که کاربردهای آموزشی داشته باشند در شهر کرمان با کمبود مواجه هستیم.

محسن‌بیگی تصریح کرد: بعضا زمین‌هایی نیز که کاربری آموزشی دارند، متعلق به دیگران هستند و زمین‌های در اختیار بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و منابع طبیعی که در محدوده شهر بوده و کاربری آموزشی داشته باشند، کمبود داریم.

وی خاطرنشان کرد: مواردی نیز داریم که زمین‌های واگذار شده به عنوان آموزشی، متاسفانه در مسیر خود قرار نگرفته و کاربری دیگری دارند که این موارد را با راه و شهرسازی در میان می‌گذاریم.

انتهای پیام/80017/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول