اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

از افتتاح 20 پروژه تا رفع دغدغه اجرای دور برگردان سورک

شهرستان میاندورود بیش از 20 پروژه در هفته دولت دارد که در دومین روز از این هفته، سه پروژه در این شهرستان افتتاح شد.

از افتتاح 20 پروژه تا رفع دغدغه اجرای دور برگردان سورک

به گزارش خبرگزاری فارس از میاندورود، با آغاز هفته دولت برنامه‌هایی در دستور کار دولت‌مردان قرار می‌گیرد که برای افتتاح یا کلنگ‌زنی پروژه‌های مختلف حاضر می‌شوند، افتتاح نمایشگاه دستاوردهای سه ساله دولت برنامه‌ای بود که در نخستین روز از آغاز هفته دولت در این شهرستان با حضور مسؤولان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

با حضور علی نبیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، قربان‌علی شیرزاد مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و مسؤولان ادارات میاندورود کلنگ‌زنی و افتتاح سه پروژه در دومین روز از هفته دولت انجام شد.

کلنگ‌زنی دوربرگردان سورک، افتتاح دبستان شهید اسدیان سورک و افتتاح ساختمان بخشداری گهرباران با حضور مسؤولان بعد از ظهر امروز در این شهرستان برگزار می‌شود.

نخستین پروژه‌ای مربوط به دوربرگردان سورک بود که به گفته فرماندار چندین سال دغدغه مردم این شهرستان بوده است.

افتتاح دبستان شهید اسدیان سورک و بخشداری گهرباران در روستای طبقده با حضور مسؤولان انجام شده است.

*وظیفه دولت خدمت‌رسانی به مردم است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران در این مراسم با بیان اینکه وظیفه مهم دولت، امیدبخشی بین مردم است، اظهار کرد: چندین سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گذشته است، امام راحل به یاری مردم، رژیم شاهنشاهی را از کشور بیرون راند تا ایران وابسته با کشورهای غرب نباشد.

علی نبیان با اشاره به اینکه با گذشت هشت سال دفاع مقدس هنوز هم افرادی با گذشت و ایثار در دفاع از مظلوم پیش‌گام هستند، تصریح کرد: شهدای مدافع حرم در دفاع از کشورهای همسایه نمونه بارز فرزندان این نظام و مردم انقلابی هستند.

*پروژه‌های دارای اولویت پیگیری شود

 فرماندار میاندورود نیز با بیان اینکه نقش بارز امام خمینی (ره) قبل و بعد از انقلاب امیدواری به مردم بود، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید، امید را به مردم داد و در این زمینه موظف هستیم که ما هم به‌عنوان بدنه دولت، کارها و اقدامات را با این رمز به انجام برسانیم.

ارسطو قادری با اشاره به اینکه برجام توفیقات بزرگی برای دولت دارد، افزود: این برجام با حمایت مقام معظم رهبری و مسؤولان خبره به سرانجام رسید.

وی با تأکید بر اینکه دور برگردان سورک یکی از دغدغه‌ها در این شهرستان بوده است، تصریح کرد: با کمی اعتبار باید پروژه‌هایی که در اولویت هستند را ساماندهی و به اتمام برسانیم.

فرماندار میاندورود با بیان اینکه هفته دولت متعلق به مردم است، گفت: در این هفته بیش از 20 پروژه در این شهرستان افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

* پروژه‌های آموزشی و پرورشی با 40 میلیارد تومان هزینه

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران نیز با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: در طول این سه سال 235 میلیارد تومان اعتبار ملی و استانی تخصیص داده شد.

قربان‌علی شیرزاد بیان کرد: 139 پروژه فضای آموزشی و پرورشی از 823 کلاس درس در بیش از 108 هزار متر زیربنا در طول این سه سال انجام شده است.

وی ادامه داد: امسال برای 37 پروژه آموزشی و پرورشی با 250 کلاس درس و زیربنای 35 هزار متر مربع 40 میلیارد اعتبار هزینه شده است.

این مسؤول یادآور شد: در بحث سامانه گرمایشی یک‌هزار و 361 مدرسه با بیش از 33 میلیارد تومان هزینه شد.

شیرزاد با اشاره به پروژه کاردانش این شهرستان، گفت: این پروژه چند سال متوقف بود که با تلاش و همت پیمانکار آماده بهره‌برداری شده است.

به گزارش فارس، مراسم افتتاحیه دبستان اسدیان سورک با اجرای سرود توسط دانش آموزان این شهرستان به پایان رسید.

انتهای پیام/86037/آ ۴۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول