اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندورود:

نباید در توزیع اعتبارات مسائل سیاسی لحاظ شود

فرماندار میاندورود با اشاره به اینکه گرفتن اعتبارات بسیار سخت است، گفت: هرگز نباید در توزیع اعتبارات مسائل سیاسی را لحاظ کنیم.

نباید در توزیع اعتبارات مسائل سیاسی لحاظ شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از میاندورود، ارسطو قادری چهارشنبه شب در جلسه شورای اداری این شهرستان که در روستای طبقده بخش گهرباران برگزار شد، ضمن تبریک به‌مناسبت آغاز هفته دولت، اظهار کرد: با هدایت مقام معظم رهبری توطئه دشمن فروکش می‌کند که اگر در مسیر آسیب‌ها در هر حوزه‌ای، درایت مقام معظم رهبری نباشد در نتیجه دچار مشکل می‌شویم.

فرماندار میاندورود هفته دولت را متعلق به مردم دانست و خاطرنشان کرد: مدیران در نمایشگاه هفته دولت که در نخستین روز افتتاح شد، عملکرد دولت را به‌عنوان نماینده بیان کنند.

این مسؤول با تأکید بر اینکه باید در مدیریت تدبیر به خرج دهیم، افزود: دولت با تدبیر و امید راهی را آغاز کرد که همه ما موظف به ادامه آن هستیم.

قادری یادآور شد: برای بیان موضوعی از کسی هراس نداشته باشید، عده‌ای دوست ندارند موفقیت‌ها و این فضای همدلی و تعامل را ببینند که در این زمینه باید آگاه باشیم.

وی با اعلام اینکه شکوفایی در حوزه آموزش و پرورش پیشرفت و شکوفایی شهرستان را به‌دنبال دارد، ادامه داد: رتبه آوردن دانش‌آموزان نشانه همت و دلسوزی معلمان و مربیانی است که در این مسیر حساس فعالیت می‌کنند.

فرماندار میاندورود با اشاره به اینکه گرفتن اعتبارات بسیار سخت است، اضافه کرد: با کمی اعتباراتی که وجود دارد، لازمه پیشبرد اهداف همت و توجه به اولویت‌های مهم در سطح شهرستان است و در این زمینه هرگز نباید سایه سیاسی در توزیع اعتبارات را دخیل کنیم.

این مسؤول خاطر نشان کرد: در هفته دولت بیش از 20 پروژه عمرانی در شهرستان میاندورود افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

قادری اعتبار دبستان شهید اسدیان سورک را 750 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: ساختمان اداره برق با یک‌میلیارد و 600 میلیون تومان در روزهای آینده افتتاح می‌شود.

وی به معضل طلاق و اعتیاد اشاره کرد و گفت: دشمن بیشتر در زمینه موضوعات اجتماعی برنامه‌ریزی می‌کند که باید هوشیار بود.

انتهای پیام/ 86037/ج30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول