اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چگنی:

61 طرح در شهرستان چگنی افتتاح می‌شود

فرماندار شهرستان چگنی گفت: امسال در هفته دولت در شهرستان چگنی 61 پروژه با اعتبار 35 میلیارد و 370 میلیون تومان افتتاح می‌شود.

61 طرح در شهرستان چگنی افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از چگنی، پیش از ظهر امروز به مناسبت هفته دولت مجتمع آبرسانی شوراب شهرستان چگنی توسط فرماندار  و با حضور مسؤولان این شهرستان افتتاح شد.

در این مراسم قدرت اله ترابی نژاد فرماندار شهرستان چگنی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با تاکید بر صرفه جویی در مصرف آب بیان داشت: مجتمع آبرسانی شوراب با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 27 میلیون تومان و با هدف آبرسانی به 12 روستاهای پشت تنگ چنار، بن روتله، چهارگوش، نجم سهیلی، سراب محمودوند، زیر چشمه، بیشه شیران، سرکانه، شوراب معدن گچ، پل شوراب، دره محمد قلی و جودل با جمعیتی بالغ بر 1618 نفر است.

فرماندار چگنی با دشوار دانستن تهیه آب شرب سالم برای روستاها گفت: در گذشته مردم از آب چشمههایی که در کنار روستاها بودند، استفاده می کردند، ولی به لحاظ خشکسالی هایی که وجود دارد، چشمه ها خشک شده و تامین آب شرب برای روستا ها هزینه های بسیاری در بر دارد، از مردم انتظار می رود در مصرف آبی که با زحمت و هزینه تهیه می شود، صرفه جویی داشته باشند تا این سرمایه ملی و خدادادی را از دست ندهیم.

وی یادآور شد: امسال در هفته دولت در شهرستان چگنی 61 پروژه با اعتبار 35 میلیارد و 370 میلیون تومان افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/2304/ن20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول