اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

نرخ بیکاری گیلان به 11 درصد تقلیل یافت

استاندار گیلان با بیان اینکه استان بیستم کشور به لحاظ نرخ بیکاری هستیم، گفت: نرخ بیکاری گیلان به 11 درصد تقلیل یافته است.

نرخ بیکاری گیلان به 11 درصد تقلیل یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، محمدعلی نجفی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح همزمان 171 پروژه آب روستایی در این شهرستان موفقیت‌های اقتصادی را با تعاملات سیاسی و بین‌المللی ممکن دانست.

وی با اشاره به هدایت عالمانه مقام معظم رهبری در بحث برجام افزود: با فرصت‌های پیش آمده و تعاملات سیاسی فضای اقتصادی جدیدی برای کشور فراهم شده و 450 بانک بین‌المللی و خارجی با ایران آغاز به‌کار کردند.

استاندار گیلان با اشاره به تثبیت پول ملی کشور و کاهش تورم، گفت: تلاش دولت روحانی خروج از رکود است.

وی از افتتاح یک‌هزار و 187 پروژه با اعتباری بالغ بر یک هزار و 423 میلیارد تومان در هفته دولت جاری در گیلان خبر داد و یادآور شد: افزایش سرمایه‌گذاری تجاری و به‌کارگیری بخش‌خصوصی در اجرای پروژه‌ها از افتخارات است.

نجفی توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان برای ایجاد اشتغال جوانان را مورد تأکید قرار داد و گفت: نرخ بیکاری در سال 92 در گیلان 15.6 بود و امروز از استان‌ دوم و سوم بودن در نرخ بیکاری کشور به بیستم رسیده و 11 درصد تقلیل یافته است.

وی با بیان اینکه از نظر اشتغال در گیلان رضایت‌مندی لازم وجود ندارد، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم فرصت‌های اشتغال بیشتری برای جوانان فراهم شود.

به گزارش فارس، امروز 171 پروژه آب روستایی به صورت همزمان با حضور استاندار گیلان در لنگرود افتتاح و جشن آب‌دار شدن بخش‌های مرکزی لنگرود و آستانه‌اشرفیه برای آبدار شدن تمام روستاهای این بخش‌ها برگزار شد.

انتهای پیام/2300/ک20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول