اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

تعریض جاده بهنمیر ـ بابل تسریع شود

معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های مردم بهنمیر تعریض جاده بهنمیر به بابل است، گفت: بازگشایی این محور باید هر چه زودتر در دستور کار اداره راه و شهرسازی قرار گیرد.

تعریض جاده بهنمیر ـ بابل تسریع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، علی نبیان بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از سالن ورزشی روستای عزیزک بهنمیر با اشاره به اقدامات دولت در بحث اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و توجه به اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح روستاها، اظهار کرد: با اقدامات خوب و موثر دولت در بحث اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام و توجه به عمران و آبادانی سطح روستاها امروز بیش از پیش شاهد آرامش، آسایش و نشاط در بین مردم مازندران هستیم.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه‌های متعدد در سطح استان حاصل زحمات مسؤولان استانی، شهرستانی و کشوری با مشارکت مردم فهیم مازندران بود، افزود: دهیار دهستان عزیزک توانست با کمک مردم و مسؤولان پروژه بزرگی که چندین سال نیمه‌کاره رها شده و از نیازهای اصلی مردم روستا بود به اتمام رساند و این امر نشان‌دهنده تدبیر دولت در زنده کردن امید به زندگی مردم است.

معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه در هفته دولت 779 پروژه با اعتبار 623 میلیارد تومان در استان به بهره‌برداری می‌رسد، ادامه داد: این اقدامات، اقدامات ارزنده‌ای است که باید ارج نهاده شود.

نبیان با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های مردم بهنمیر تعریض و بازگشایی جاده بهنمیر به بابل است، اظهار کرد: تعریض و بازگشایی این محور باید هر چه زودتر در دستور کار اداره راه و شهرسازی قرار گیرد.

انتهای پیام/86010/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول