اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین روز از هفته دولت صورت گرفت

دیدار فرماندار رودان با خانواده‌های شهدا و جانبازان

فرماندار رودان در سومین روز از آغاز هفته دولت با حضور در منازل خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان رودان با آنان دیدار کرد.

دیدار فرماندار رودان با خانواده‌های شهدا و جانبازان

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، احمد محمودی فرماندار رودان عصر امروز با حضور در منازل شهیدان عیسی خادمی، بختیار رنجبری، سهراب فلاحی و حجت‌الله رنجبری با خانواده این عزیزان دیدار کرد.

وی همچنین با حضور در منازل جانبازان سرافراز یوسف رنجبری و مسعود رنجبری با این دلاورمردان دیدار و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی را مرهون وجود نازنین این عزیزان و شهدا دانست.

فرماندار رودان در دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان با گرامی‌داشت یاد خاطره شهیدان رجائی و باهنر و هفته دولت گفت: افتخار و عظمت جمهوری اسلامی مرهون خون پاک و از خودگذشتگی شهیدان و جانبازان سرافرازی است که مردانه در مقابل متجاوزان خاک این میهن اسلامی ایستادند و جان خود را تقدیم این نظام و انقلاب کردند.

احمد محمودی افزود: مایه برکت و افتخار کشور، شهیدان والامقام هستند و وظیفه همه مسؤولان و خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی، خدمات‌رسانی و تعظیم به بازماندگان و تکریم شهدا و زنده‌نگه داشتن یاد و نام شهیدان است.

به گزارش فارس، در دیدار فرماندار شهرستان رودان با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان برخی از مدیران اداراتی چون بنیاد شهید و امور ایثارگران، آب و فاضلاب روستایی و جانشین انتظامی رودان حضور داشتند.

انتهای پیام/3264/آ ۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول