اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نطنز در مجلس خواستار شد

ضرورت حمایت همه‌جانبه از خیرین مدرسه‌ساز

نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت همه‌جانبه از خیرین مدرسه‌ساز از طرف مسوولان بسیار اهمیت دارد.

ضرورت حمایت همه‌جانبه از خیرین مدرسه‌ساز

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، مرتضی صفاری نطنزی شامگاه پنج‌شنبه در مراسم هفتمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار نطنز که در محل هنرستان یوسف‌زاده برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: بسیار جای خوشحالی است که امروز در شهرمان از 120 خیر مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار تجلیل می‌شود، این نشان فرهنگ ناب و اصیل و همچنین توجه ویژه و خاص خیرین به بحث آموزش‌ و پرورش است و حمایت همه‌جانبه از خیرین مدرسه‌ساز از طرف مسؤولان بسیار اهمیت دارد.

وی ضمن تقدیر از یوسف‌علی یوسف‌زاده؛ خیر مدرسه‌ساز، افزود: خیر مدرسه‌ساز کار بزرگی را شروع و به پایان رسانیده است و یک کار هنری را عرضه کرده که جا دارد از زحمات وی تقدیر شود.

نماینده نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد که هنرجویانی مشغول به تحصیل در این هنرستان، بتوانند آثار هنری قابل‌توجهی را برای جامعه و به‌خصوص برای منطقه عرضه کنند.

وی تاکید کرد: منطقه باید به خود ببالد از اینکه هستند افرادی که کار و سرمایه خود را در حوزه‌های مختلف هزینه می‌کنند تا جامعه ما از کمبودها رنج نبرد.

صفاری نطنزی با بیان اینکه بر اساس مصوبه اخیر مجلس و تصویب متممی بر بودجه سال 95، معوقات فرهنگیان در اسرع وقت پرداخت می‌شود، خاطرنشان کرد: در جهت توجه به مطالبات فرهنگیان، علاوه بر مصوبه پرداخت معوقات فرهنگیان، به وزارت آموزش پرورش مجوز جذب کسانی را که در انتظار استخدام بودند نیز داده شد.

انتهای پیام/63025/ط20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول